amandajosefina

Alla inlägg under november 2010

Av amanda - 5 november 2010 17:09

nu sitter jag hos farmor, dom flesta vill jätte gärna se mitt hår, haha :)

jag ska ladda upp det senare ! :D


biglove amanda

Av amanda - 5 november 2010 12:48

ja, nu är sjukt mycket av mitt hår borta, någon som vill veta hur jag klippte det? :)

jag sitter på mammas jobb nu, så jag kan inte visa bild, lägger upp det sen, jag är nöjd, men smått ovan, man känner inte igen mig ;)


biglove amanda

Av amanda - 5 november 2010 09:52

godmorgon på er!

har precis tagit en varm dusch, nu ska jag fixa mig och sen bär det av till frisören.. *lite nervös*

sen cyklar jag upp till mammas jobb och vid tre ska jag träffa josefin (k)


biglove amanda

Av amanda - 4 november 2010 18:40

tusen gånger starkare var en otroligt bra film, med ett bra budskap! 

jag tror att mitt huvud kommer att sprängas, jag har sjukt ont, så nu stänger jag nog datorn, 

vi säger hejdå till en del av mitt hår som försvinner imorgon, haha :)

  

Av amanda - 4 november 2010 18:33

vad brukar vara det första ni tänker på om ni ser en ny människa, 

tex. om ni går på stan och ser en tjej, vad brukar vara det första ni kollar på, det jag brukar kolla på är först skor och hår, sen utseende och storlek. 

sen gillar jag inte att ta folk enbart efter utseende, liksom " öh, så ful och äcklig " bara för att dom inte har ett fint utseende , dom kanske är världens finaste på insidan? 

så vad brukar vara det första du tänker på när du ser en person du inte sett förut? 


jag följer mitt ordspråk " ingen är ful på både insidan och utsidan, alla har något fint " 


biglove amanda

Av amanda - 4 november 2010 10:50

imorgon ska jag klippa mig, ingen som har någon aning om hur jag kommer klippa mig? ^^

lite nervös är jag faktiskt ;$


biglove amanda

Av amanda - 4 november 2010 10:48

jag vill bara ge en eloge till mina läsare, för at ni komenterar, läser min blogg och gör mig till en starkare människa, tack!

 

biglove amanda

Av amanda - 4 november 2010 10:20

godmorgon, om ungefär en halvtimme kommer sofia hit, så får vi se vad vi hittar på :)

vid tre ska jag gå på bio med felicia, och se tusen gången starkare *haaaaaaaaaaappyface*


biglove amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards