amandajosefina

Alla inlägg under september 2010

Av amanda - 30 september 2010 16:12

om ni ändå läser min blogg, så ka ni väll slänga in en komentar?

speciellt ni som kollar via facebook, då kommer komentars rutan upp direkt ändå, det tar inte mycket extra tid!

 

amanda

Av amanda - 30 september 2010 16:06

gårdagens outfit;

  

blommig klänning, gina tricot

svart tröja, jc

svarta tights, h&m


dagens outfit;

  

svart kofta, ullared

grått linne, bikbok

blåa jeans, carlings

Av amanda - 30 september 2010 16:03

hej, förlåt verkligen för inga inlägg igår, men jag orkade och hann inte, jag  hade både gitarr, plugg och sånggrupp, senare var det ju idol jay gick vidare och michaela kanske får ett wildcard? :)


idag hade vi jay's bror som vikarie, riktigt grym va han, och sjunga kunde han också!

nu har jag varit och kollat på lilla wille på sjukhuset, gryyyymt söt!


amanda



Av amanda - 28 september 2010 21:36

jag är trött på svartsjuka, avundsjuka och alla dom där sjukdommarna, alla smittas någon gång och den är svår att bota, och varför måste folk vara elaka bara för att dom är avundsjuka på att någon är bättre än dom?


tycker inte ni det?


du är aldrig bäst, det finns alltid någon som är bättre..

Av amanda - 28 september 2010 21:29

åååh, vad jag har ont i min mage!

det suger..


efter skolan var jag och simmade, sen var jag och tränade till bernadotte dagen, riktigt skoj!


min outfit var bara tråkig och så idag, så det kommer ingen bild


grattis till maria och fredrik som fick sig en liten wille idag!


amanda

Av amanda - 27 september 2010 18:08

jag vill bara ge en eloge och ett tack till alla som läser min blogg, jag ska vara helt ärlig nu!


utan alla ni som läser min blogg och ger mig mitt stöd så hade jag inte varit den jag är nu, jag har fått och jag får så otroligt mycket stöd från er, statistiken bara höjs!

tänk, det började med att bara jag själv och några få fler läste min blogg, hade mellan ca 2-5 besökare om dagen, men sen började den spridas och nu har jag ca 100 besökare om dagen!

på bara några få månader, så fortsätt sprid min blogg till alla ni känner, för det betyder otroligt mycket!

tack, tack verkligen för att ni finns Y

Av amanda - 27 september 2010 18:01

ingenting blev som det skulle i stan ;)


men jag åkte till coop forum med mamma och handlade haha

jag förstår inte hur folk kan äta äcklig gröt eller ärtsoppa i plastkorv ( mitt uttryck *höhö* )


dom här sakerna hade jag tänkt köpa i stan;

  vet inte om jeansen skulle vara i den färgen, men ja..

och skinnjackan på bilden, den fanns inte i min storlek, men ska köpa den senare i veckan..   

Av amanda - 27 september 2010 15:12

Förlåt för inget mer inlägg igår, men bion var braNu är jag på väg till stan med min syster för lite shopping!Amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards