amandajosefina

Alla inlägg under augusti 2010

Av amanda - 31 augusti 2010 18:28

hej söckertüppar :D

idag var jag på stan med min älskade frida Y

jag lovar, du är helt underbar bästavän

förlåt för att det inte blev fler inlägg igår

orkade verkligen inte! 

har handlat som besatt i tre dagar i rad nu känns det som, haha ;)

bild kommer här nere, nu ska jag bara ta det lugnt, helt slut! 


dagens outfit, vet, typ samma som i söndags ;$

vitt linne, h&m 49 :-

rosa blus/linne, lindex 249 :-

svarta tights, h&m 99 :-

vit cardigan, gina tricot, mammas, vet inte ;$

bruna boots, din sko 500 :-

röd klocka, clas olsson 99 :-

blå svea väska, man ser inget av den typ, tretton 400 :-


  


mörkblå jeans skjorta, h&m 149:-

grå stickad kofta, gina tricot 249 :-

svarta mjukisbyxor, h&m 99 :-

svarta nylon tights, h&m 49 :-

det var det som jag köpte idag. :) 

bruna boots, din sko 500 :-

vita tygskor med blommor, din sko 199:-



amanda


Av amanda - 30 augusti 2010 17:18

helt okej i skolan idag, brandlarmet började typ pipa, så alla gick ut, vi bara " det är övning " men det var det inte, det var ingen eld, men det var ingen övning heller :s

men ja, blir ingen väla ikväll, får försöka ta mig ner till stan imorgon, men pappa har köpt bootsen :DDDDDDDD

vi hörs senare 


amanda

Av amanda - 29 augusti 2010 21:29

hej , var på väla med frida idag, internetet funkade inte innan jag åkte, därför jag inte skrev innan ;)

jag köpte ett par skor, kommer bild längre ner

och jag la undan, två bar mjukisbyxor från bikbok, en stickad tröja från gina tricot, en stickad tröja från only och ett par boots från din sko :)

kanske åker till väla imorgon igen så får mamma kolla på sakerna ;)


      

dagens outfit;

vitt linne, h&m 49:-

ljusrosa blus, lindex 249 :-

vit cardigan, mammas, gina tricot, vet inte :-

shorts, ullared (h) 100 :-

skor, mina nya dinsko 199:-


amanda

Av amanda - 28 augusti 2010 19:03

hemma från josefin!

hade riktigt roligt

spelade in en cover på wavin flag (A)

kommer upp på youtube senare

gjort en ny header, tycks? :)

bara en snabb haha

ikväll vet jag inte vad jag gör, josefin jansson har kräftskiva i sin koloni, men massa roliga folk, kanske sticker dit och ser vad som händer där .)


amanda

Av amanda - 28 augusti 2010 11:57

jag är så otroligt trött på folk som komenterar och sånt och inte vågar skriva sitt namn när dom skriver " elaka " saker, dom tror jag ska ta illa upp, vad ska jag göra dom liksom?

jag är den jag och och tänker inte ändra mig för någon annan :)


drar och träffar josefin hansson, puss

Av amanda - 26 augusti 2010 18:59

detta är inte alls många bilder, men dom andra funkar inte, vissa bilder är suddiga och ur fokus, men inte jag som har tagit dom (a)


                                                              

Av amanda - 26 augusti 2010 18:57

nu har det vanliga schemat börjat.. 

ska försöka lägga in bilderna nu :)

Av amanda - 25 augusti 2010 20:59

det funkar inte att ladda upp bilder, testar imorgon..

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards