amandajosefina

Alla inlägg under november 2010

Av amanda - 30 november 2010 21:27

nytt utseende på min blogg. var lite trött på det andra, så nu blir bloggen helt annorlunda, och dubbelt så bra! 

   riktigt bra bok, 'som jag vill vara'

handlar om en femtonårig tjej som blir gravid och måste fatta ett av sina svåraste beslut. samt ta alla konsekvenser. 

riktigt bra! 

Av amanda - 30 november 2010 16:13

jag och sofia sitter här och lyssnar på musik, hehe

curling time soon 


biglove amanda

Av amanda - 29 november 2010 20:13

jag har nyss badat och innan dess städade jag, flitig jag är va? :)

nu sitter jag och kollar ung och bortskämd, haha


biglove amanda

Av amanda - 29 november 2010 17:38

jag sitter och tittar på när min älskling eric saade uppträder i förkväll, hehe, han är sååååååå fin ;$

nyss varit ute med felicia, nu ska jag plugga * suck*


biglove amanda

Av amanda - 29 november 2010 15:33

jag har haft en riktigt dålig bloggvecka och framförallt helg.

men det betyder att denna blir dubbelt så bra? ;)

men jag har haft roligt!

i lördags var jag ju på tjejfestivalen, riktigt roligt hade vi, jag ska lägga upp bilderna ikväll

sen på kvällen så sov sofia här, och vid halv 10 träffade vi jordan och calle, guuuud vad kul det var!

vi var hemma vid 12 igen ungefär :)

sen igår var jag på julskyltningen med felicia och sen familjen

tack för en underbar helg!


jag har funderat, och hur kul är det för er att läsa om vad jag gör på dagarna?

jag går till skolan, är kanske med någon kompis, pluggar, spelar gitarr, sover ungefär

så jag vill göra något nytt, skriva om något mer än bara min vardag, så jag tar mer än gärna emot era synpunkter

 

biglove amanda

Av amanda - 27 november 2010 14:31

nu sticker jag och tre av världens bästa tjejer Isabel, Frida och Sofia till stan för att gå på tjej festival, 


biglove amanda

Av amanda - 26 november 2010 23:13

det var super mysigt när vi var och åt idag :)

synd att linnea åkte ut från idol, aja


biglove amanda

Av amanda - 26 november 2010 15:08

ikväll ska jag käka på resturang med farfar och alicia, myyyysigt.

och så ska jag äääääääntligen få mitt kamerastativ *happyface*


nu ska jag käka något, hehe 

biglove amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards