amandajosefina

Alla inlägg under november 2010

Av amanda - 18 november 2010 18:10

sitter och funderar på om jag ska göra en header och en cover när ajg kommer hem.. 

  

dagens

linne bikbok

tröja gina tricot

kofta mammas

jeans carlings

Av amanda - 18 november 2010 17:27

yeeeeeee, jag ska till väla ikväll och kolla på en klänning till julkonserten


biglove amanda

Av amanda - 18 november 2010 16:15

skolan idag var rätt så chill, började nio för vi hade dans, hehe 

imorgon börjar jag vid halv elva för jag har ingen slöjd, yeeeee

jag och issa sitter här och spelar massa låtar för vi ska spela in en skiva, och mycket skratt blir det HAHA 


biglove amanda

Av amanda - 17 november 2010 21:34

  

dålig outfitbild och tråkig outfit

mjukisbyxor bikbok

linne gina tricot 

kofta ginatricot

Av amanda - 17 november 2010 20:27

om det väl är såhär kallt ska det väl ändå vara snö? :(

usch, det är verkligen svin kallt ute nu :(

jag känner en himla julstämmning fast att det är mer än en månad kvar.. 

vill julbaka, julpynta, handla gran och allt sånt ;) 


biglove amanda


Av amanda - 17 november 2010 19:19

åh, jag har otroligt ont i min hals. 

inte nu, ååååååh

måste bli okej till på lördag, 


funderar på en frågestund.. 


biglove amanda

Av amanda - 16 november 2010 21:35

nu ska jag krypa ner i min varma säng

godnatt

Av amanda - 16 november 2010 20:30

jag sitter här med min otroligt mysiga poncho och tittar på " sveriges skönaste familjer "

  

dagens

94 tröja, h&m

vit blus, h&m

vitt linne h&m

tights, h&m

hehe, bara h&m och jag vet att där är en darin affish, jag är inget större fan, den är gammal och jag älskade han innan, haha ^^

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards