amandajosefina

Alla inlägg under november 2010

Av amanda - 1 november 2010 22:30

vad tycker ni, jag kommer inte ändra det på ett tag, men jag vill veta vad ni tycker! 

blond/ljusbrun/mörkbrun?

      

tre "superfina" bilder på mig där jag verkligen bjuder på mig, 


biglove amanda

Av amanda - 1 november 2010 21:25

det gick jätte bra med låten idag, avslöjar inget än.. 


ska ringa och beställa klipptid imorgon, hur tror ni att jag kommer klippa mig?

kort men behålla "stilen" eller ha nästan samma längd och klippa lugg? 


biglove amanda

Av amanda - 1 november 2010 19:40

svar på tal:


komentar från: josse

nu blir jag nyfiken, vad är ship och vad är de för låt osv? :D


svar: jo, SHIP är ett ställe här i helsingborg som ligger i samma hus som campus, och ja, jag tänker inte avslöja vilken låt det är, ska skriva några stycken under dom här två dagarna och någon av dom ska spelas in och på onsdag kväll ska jag visa upp den för lite människor :)


biglove amanda

Av amanda - 1 november 2010 11:23

godmorgon, nu är jag allt taggad!

det ska verkligen bli super kul att skriva en bra låt för en gångsskull..

wish me luck!


biglove amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards