amandajosefina

Alla inlägg under november 2010

Av amanda - 3 november 2010 22:28

jätte mysigt med frida innan, kom hem vid halv tio, nu sak jag plugga lite, jag vet att det är höstlov, men jag har prov på onsdag så jag måste, sofia kommer till mig vid 11 imorgon, godnatt (K)


biglove amanda

Av amanda - 3 november 2010 19:17

nu går jag ut med frida en sväng, tjöfräs 


biglove amanda

Av amanda - 3 november 2010 17:41

http://hd.se/helsingborg/2010/11/03/de-spelar-in-sina-egna-latar/


där är med när jag sjunger, spelar gitarr och blir intervjuad, det är inte den låten jag har skrivit under dom här dagarna, den på videon är gammal, och min nya är engelsk! :D


biglove amanda

Av amanda - 3 november 2010 16:46

gick verkligen super bra med inspelningen idag, fick även spela gitarr till två andra låtar, nu har jag och johanna varit och åkt skridskor, mysigt! 


hd var där, och filmade oss, så man kommer se det på hemsidan ikväll, det kanske kommer med när jag spelade en av mina äldsta låtar och hon filmade ;$


biglove amanda

Av amanda - 2 november 2010 22:18

nu ska jag gå och lägga mig så jag är uppvilad till imorgon, tänkte ta med systemkameran, men ska till ishallen direkt efter, så det är ingen smart ide.. 


biglove amanda

Av amanda - 2 november 2010 20:59

idag är det exakt två månader till jag åker till thailand!!

och tre månader till jag fyller tretton, jag känner mig inte som tolv, men ändå ;)

DOM MÅNADERNA GÅR FORT, FÖRST SKA DET VARA JULKONSERT, JULAFTON, NYÅR SEN SMÄLLER DET! :DDDD


biglove amanda

Av amanda - 2 november 2010 20:44

jag såg precis mitt resultat på matteprovet jag gjorde innan lägret, jag är otroligt nöjd, det kan alltid bli bättre, men det var mitt första betyg, och det blev jätte bra, allting gick bra på SHIP idag igen, skrev en till låt, så nu måste jag bestämma mig för vilken tills imorgon, gaaah! 

hjälpe även alice med ackord till sin låt, så jag ska spela in kompet till hennes låt imorgon.. 

imorgon är jag på sensus mellan klockan 10 och klockan 1 :)

efter det möter jag upp johanna så ska vi till ishallen och åka skridskor, mysigt! 


biglove amanda

Av amanda - 2 november 2010 11:54

nu har jag beställt klipptid, på fredag, jag ska testa något nytt, hade det så när jag var yngre, men ska testa igen, jag avslöjar inget, hehe..

nu ska jag snart åka ner till SHIP igen,

 

biglove amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards