amandajosefina

Alla inlägg under juli 2011

Av amanda - 22 juli 2011 22:46

Nu har du tatt dig in på fel sida. Jag bloggar inte här längre. 

Besök istället. http://amandaring.devote.se/ där jag numera bloggar! 


Kärlek till alla er läsare som fortfarande kikar in här. Men visa er kärlek genom att klicka på den här länken http://amandaring.devote.se/ 

Kram! 


 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards