amandajosefina

Alla inlägg under mars 2011

Av amanda - 31 mars 2011 21:05

jag har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde idag när vi simmade, därför blev det inte mycket simning.. ;)

fråga nu det sista på frågestunden! 

Av amanda - 30 mars 2011 15:26

  old pic.

jag fick en roll i vår musikal, och jag är helt okej nöjd, jag ska spela hippie direktör ;)

annars drar jag snart ner till gitarren i det sjukt underbara vädret!

Av amanda - 29 mars 2011 21:26

nu är finalen av stylisterna på torsdag, det är faktiskt riktigt bra.  

redan fråb början sa jag att det var Caroline och Nicklas som skulle stå i finalen, och det gör dom, se det på kanal5play.se på torsdag!

Av amanda - 29 mars 2011 20:10

- jag får jätte lätt skuldkänslor och har super svårt för att såra någon på riktigt.   

- jag har maaassa kläder, och är nästan inte nöjd med några.

- jag ääälskar godis, mums! 

- jag är lite elak mot mina tanter till grannar med att klaga när dom har för hög volym på tv:n när man ska sova.. 

Av amanda - 29 mars 2011 18:10

ja, nu har jag en ny blogg igen

jag vet att jag är jobbig, men jag måste prova olika bloggsidor, eftersom jag inte är riktigt nöjd med någon, just nu är det devote som gäller, så jag kommer uppdatera den och denna! följ båda! 

http://amandaring.devote.se/

http://amandaring.devote.se/

http://amandaring.devote.se/


Av amanda - 28 mars 2011 19:58

hade en riktigt rolig dag med sofia idag!

just nu är jag i full gång med storstädning på mitt rum, pappa har satt upp mitt högtalarsystem till datorn också, så nu dunkar bruno mars i högtalarna!   

Av amanda - 27 mars 2011 19:41

    just nu sitter jag hos farmor för hon fyller år!

igår var verkligen suuuper mysigt! vi åt gott och såg titanic och vi satt fyra tjejer och stor grät, fast att man har sett den maaaassa gånger.

Av amanda - 27 mars 2011 19:38

SVAR PÅ TAL

från: julia mohn

du har någon gång skrivit att du har en reflexskärm, skulle du inte kunna ladda upp några bilder du tagit med den?
använder du den mycket? och var köpte du den ?
tack på förhand! :D

svar: ja, jag har en reflexskärm, en stor!

den är 110 cm och har färgderna silver/guld. jag använde den mycket innan mitt objektiv gick sönder och är jätte nöjd med den, den funkar super bra! jag fick den när jag fyllde år, men den är från kaffebrus.se som även har fri frakt med massa kamera grejer.

jag laddar nog upp bild imorgon.

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards