amandajosefina

Alla inlägg under mars 2011

Av amanda - 16 mars 2011 21:31

          

kärleken svider.

i should be your prinsess and you should be my toad.

Av amanda - 15 mars 2011 21:02

    

ninja fighten i bobster 08..

asso jag verkligen suger på detta. usch.

jag känner mig sämst, verkligen!

jag har INGENTING att blogga om, alltid samma tråkiga vardag.

tack för att ni läser ändå, jag ska försöka ändra det!

Av amanda - 15 mars 2011 11:10

 mediateket på skolan med shakespeare arbete, värsta härliga vårvädret idag!

vi hörs senare!

Av amanda - 14 mars 2011 15:58

  

detta skulle inte sitta fel alls nu!

nu åker jag och mamma till coop efter en intensiv skoldag.

Av amanda - 13 mars 2011 10:37

  

GRATTIS ERIC! 

nu går jag till dunkers för du dagen! 

Av amanda - 12 mars 2011 21:09

  

jag har allt, eller det mesta. mitt liv är världens bästa.

jag har vänner så jag klarar mig, jag har ovänner så jag klarar mig.

jag har kärlek, från min familj och mina vänner.

men ändå är det något jag saknar, något som skulle täcka upp tomheten jag inte har saknat, på länge.

din kärlek.

you should be my toad. ♥

Av amanda - 12 mars 2011 21:01

  

MELODIFESTIVALEN 2011 FINAL IDAG!

Inte bara för att jag älskar Eric Saade, jag tror verkligen att han vinner!

rösta på den ni tycker är bäst, men lägg i alla fall en röst på Eric!

09990210 - dyrt nummer, stödjer radiohjälpen

09920210 - billigare nummer!


Av amanda - 12 mars 2011 14:29

      

det blev helt enkelt pannkakor till lunch.

gott, och ove smakade godare än det måste ha gjort med bajsmackan han åt..


Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards