amandajosefina

Alla inlägg under mars 2011

Av amanda - 21 mars 2011 19:55

ja, min blogg är oerhört tråkig just nu, och det räcker ju inte med att mitt objektiv till min kamera har gått sönder. 

nu kan jag inte fota, och jag har en tråkig blogg. 

någon som vet någon stanns man kan fixa bra extrajobb? :) 

jag kör nog en frågesport för att liva upp det hela liiiite. 

Av amanda - 20 mars 2011 12:16

    

vaknade med världens rygg och magont idag, inte kul alls!

hade en mysig kväll hos mina näst kusiner igår kväll.

mitt själförtroende är verkligen inte på topp just nu, så jag känner verkligen mig tråkig och jag tar åt mig så himla hårt nu. usch, verkligen inte kul. och det känns massor som att kärleken inte vill som jag vill, äh, jag ska inte lägga över mina problem på er.

jag vet inte om jag behöver en paus från min blogg, vi får se.

Av amanda - 19 mars 2011 11:57

  

GRATTIS MOA ( i mitten ) PÅ FÖDELSEDAGEN! 

frida har redan lämnat mig, för hon ska spela match, så jag funderar på om jag ska ta mig en springtur eller om jag ska ta en dusch.. 


stickwitu - the pussycat dolls

riktigt gammal, men den har ett fint minne, fy vad jag älskar den! 

Av amanda - 18 mars 2011 21:37

  

jag älskar dig bästis, tack för att du finns ♥

konserten gick hyfsat, fast att dansen var riktigt speciell.. 

nu är fridis här och hon sover också här, vi hörs imorgon! 

Av amanda - 18 mars 2011 10:58

 min morgon började inte bra, nu ska jag gå till bussen.

det finns fortfarande biljetter kvar till ikväll, konserten börjar 19.30, barnpris är 80 kronor och vuxen 120 kronor.

Av amanda - 18 mars 2011 09:32

   

lät du henne komma närmre, var hon vackrare än mig?

det finns dagar då jag tänker mer på henne än på dig.

jag går brevid men halkar efter, jag orkar inte springa mer.

jag försöker visa dig med blicken, men det är inte mig du ser.

den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut.

hur ska man älska någon som älskat någon förut?

Av amanda - 17 mars 2011 21:11

  

okej, jag ångrar lite vad jag sa i morse, det är inte ett fantastiskt vår väder, det snöar ju?! åh, jag blir riktigt förbannad, jag vill tillbaka till thai nuuuuuuuu! :(

Av amanda - 17 mars 2011 10:15

   

godmorgon!

vaknade vid åtta av att min syster öppnade min dörr eftersom hon skulle gå till skolan, och tv;n är på högsta volym och disney channel. gick inte upp förens halv nio, vilket var en timme för tidigt.

vid elva åker jag ner till jutan för att repa, sen vid två måste vid till skolan och repa inför konserten imorgon, är hemma vid åtta ikväll..

har ni sett det underbara vår vädret?

nu bör jag göra vid mig, om ni är " intresserade " av att se wieselgrens musikklassen på konserthuset imorgon kväll, så finns det biljetter kvar!

gå inte på: http://helsingborgskonserthus.ebiljett.nu/Home/tickets/81/False

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards