amandajosefina

Alla inlägg under oktober 2010

Av amanda - 31 oktober 2010 22:25

ojojoj, slog läsar rekord idag för denna månaden, haha :)

trevligt trevligt :)


biglove amanda

  

man ska bjuda på sig själv..

Av amanda - 31 oktober 2010 21:51

jag har glömt att gratta min älskade man på födelsedagen i fredags, det vill säga att jag inte skrev ut det på bloggen, grattis till min älskade eric saade som blev 20 år i fredags, big love 2 u!


biglove amanda


  

gammalbild på älsklingen

Av amanda - 31 oktober 2010 21:39

bilderna från lägret laddar jag inte upp förens jag har orkar rensa bland dom! :D

här är några bilder från igår :)

                                      

två av bilderna är från förra veckan :)


biglove amanda

Av amanda - 31 oktober 2010 20:58

gud vad härligt det är att veta att man inte måste gå upp klockan sju imorgon! 

eller vad tycker ni?

mina planer för veckan ser ut såhär:


måndag: till SHIP vid ett tiden för att börja skriva på min nya låt, hehe, efter det till gina tricot för att köpa min klänning till julkonserten!!! :D

tisdag: till SHIP för att fortsätta med låten, efter det, ska jag förmodligen hitta på något med calle och kajsa!!! :D

onsdag: till sensus för att spela in min låt i en studio och senare ha en liten uppvisning på SHIP!!! :DDDD

torsdag: jobba några timmar för att sen förmodligen träffa isak och någon mer som jag inte har träffat på åratal!!! :D

fredag: jobba några timmar och sen har jag ingenting bestämt faktiskt.. 

lördag: inget bestämt på dagen, på kvällen ska familjen till familjen lindholm ;)

söndag: ingenting bestämt..

kanske jobbar några timmar på lördag eller söndag också. 


biglove amanda

Av amanda - 31 oktober 2010 13:59

jag och belinda vaknade vid halv ett idag , trodde vi, sen kom vi på att man skulle ställa bak klockan, så vi vaknade halv 12, nu har vi bara segat vid datorn, och ska snart ut och fota, bilder kommer ikväll


biglove amanda

Av amanda - 30 oktober 2010 23:10

ÄNTLIGEN! 

jag och belinda har fottat nu ikväll, så det blev massor av fina bilder, nu har jag gjort om bloggen så att jag trivs med den, blev det bra? 

nu ska vi nog kolla film, 


på header bilderna är också min fina tröja jag köpte med frida på stan idag :)


biglove amanda

Av amanda - 30 oktober 2010 16:52

var en sväng på stan idag med frida, riktigt mysigt!

nu har precis fredrik, maria, moa, melker och lilla bebisen wille, som är min bästis, grymt söt, bara några veckor gammal!

ikväll sover belinda också här, det är som en tradition, eftersom hon var här förra året när fredrik och maria var här också, haha :)

 

biglove amanda

Av amanda - 29 oktober 2010 21:20

Idol är det bästa som finns!Mina tre favoriter är jay, linnea och olle.Men minnah är sjukt bra också, så det är väll dom fyra jag håller på, ingen är ju riktigt dålig faktiskt, eller vad tycker ni? Just nu sitter jag hos farmor och tittar på idol, som tur är kan jag blogga från mobilen för jag har en xperia hehe :)Biglove amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards