amandajosefina

Alla inlägg under oktober 2010

Av amanda - 17 oktober 2010 19:27

nu ska jag träffa josefin.. (mp)


biglove amanda

Av amanda - 17 oktober 2010 18:00

det blev inget bad idag, så jag åkte till väla med josefin istället, shoppade en kappa, ett par skor och en halsduk som jag ska lämna tillbaka imorgon. 

bilder kommer senare, 


nu håller jag på att städa och vi får se om jag förhoppningsvis kan gå ut en stund senare 


biglove amanda

Av amanda - 17 oktober 2010 11:39

oj, statistiken går jätte mycket upp och ner just nu :)


tack för kvällen igår johanna!

nu träffar jag josefin i typ en halvtimme sen åker jag till landskrona badet med isabel! :)

 

3 dagar kvar..


biglove amanda

Av amanda - 16 oktober 2010 14:27

några av bilderna från igår, plus en på mig och sofia, bilderna var fixade med färgerna och så innan jag ladda upp dom, men redigeringen visas inte, 


                                              


biglove amanda

Av amanda - 16 oktober 2010 13:09

äntligen kommit hem efter några timmars jobb, vaknade vid sex och micke hämtade mig kvart över, sen vid 8 gick båten och vi var i land igen vid 12. 

riktigt roligt var det , och lite pengar tjänade man också, ikväll ska vi till mikael och kristina på eskilsminne, 


biglove amanda

Av amanda - 15 oktober 2010 21:14

 

det ser bättre ut i verkligheten och bilderna är dåliga mobilbilder, kommer andra från systemkameran imorgon, jag är nöjd, 

 

vad tycks?  

Av amanda - 15 oktober 2010 20:46

efter jag hade tonat håret idag gick jag ut med hedda för att ta bilder, kommer ladda upp dom på bloggen sen för dom blev riktigt bra!

efter ett tag hände det lite saker som jag inte vill eller orkar skriva om på bloggen idag, kanske skriver imorgon, men efter det hemska som hände oss ringde vi till polisen och dom kom och hämtade oss med polisbil, så vi fick åka polisbil och bli förhörda och så ;)

 

micke hämtar mig kvart över sex på morgonen imorgon, snacka om trätt jag kommer att vara, upp och jobba, en lördag morgon, aja, jag får väl stå ut!

 

biglove amanda

Av amanda - 15 oktober 2010 16:24

nu sitter jag med toningen i håret!

jag ska ha det åt det mörkbruna hållet, men det är inte den färgen jag tonar det i nu, jag måste ta steg för steg så att det inte blir grönt! :D


biglove amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards