amandajosefina

Alla inlägg under oktober 2010

Av amanda - 15 oktober 2010 12:48

många har inte förstått riktigt vad jag ska göra på bernadotte dagen, så här kommer en förklaring:

bernadotte dagen firar vi den 20;e oktober för att fira sean baptist von bernadotte för att det var exakt 200 år sedan han gick i land här i helsingborg, för att fira detta kommer sveriges och danmarks kunga familjer till helsingborg för att titta på en massa fina uppträden!

 

det jag ska gör aär följande,

13.15, på hamntorget, teaterspel och musik, vi som spelar teatern är ungefär 10 personer som kommer att få vara innanför avspärrningar och så!

13.30, "följer" vi som har spelat teater kungafamiljerna till dunkarskulturhus, för att välkomna dom där!

16.30 - 20.00, ska vi dansa och sjunga tillsammans med luguddegillet, vet inte exatkt när och exakt var vi ska uppträda, men det åter kommer jag med!

 

skulle verkligen vara super kul om någon kom och titta, vi kommer att se ut som på 1800 talet och sådant, men detta var lite info iallafall!

 

biglove amanda

Av amanda - 15 oktober 2010 12:43

äntligen har vi hittat en basist och är ett fullbordat band!

började kvart i nio idag i pålsjö skog för att orientera, jag och issa spran på 33 minuter för efter halva orienteringen så knäcktehon till sin fot som har en spricka, men hon var duktig!

sen vid kvart i elva slutade vi och jag, hedda, melia och issa åkte till mc donalds och åt, gud som vi skrattade!

nu sitter jag här på mammas jobb för ajg inte hade någonting att göra,


senare ska jag tona mitt hår, men jag avslöjar inte vilken färg..

 

biglove amanda

Av amanda - 14 oktober 2010 18:34

hej, efter skolan idag träffade jag och isabel calle, sen skulle jag och isabel till stadsteatern för att prova kläder till bernadotte dagen.

dom blev faktiskt bra!

nu sitter jag här med sofia och vi har fixat lite musik till hennes mobil,


biglove amanda

Av amanda - 13 oktober 2010 22:04

godnatt.. zzzzz


biglove amanda

Av amanda - 13 oktober 2010 20:49

någon som spelar eller känner någon som spelar bas och har lust att spela i ett band, kille eller tjej spelar ingen roll, för vi är blandade ändå ;)
 hör isåfall av dig till mig, för du behövs, jag lovar!


biglove amanda

Av amanda - 13 oktober 2010 20:05

jaha, när jag kom hem från gitarren så sa mamma och pappa bland det första dom gjorde att dom tyckte min header va rörig och att den andra var bättre.. 

jag kommer lägga in bild på några av mina senaste headers så ni får rösta!



header nummer 1, min nuvarande header

 header nummer 2, min förra, den mina föräldrar tyckte var bättre.. ;)

header nummer 3!


hittade massa mer, men jag kände bara för dom här tre, det är bara att rösta! 

jag bestämmer mig när jag tycker jag har tillräckligt med röster! 


( ni kan rösta i omröstningen i spalten här till vänster

Av amanda - 13 oktober 2010 16:29

NY HEADER! 

ja, den blev helt okej, gjorde den lite snabbt, men nu måste jag gå ner till gitarren, 

kommer bilder senare, 


biglove amanda Y

Av amanda - 13 oktober 2010 15:21

hej! 

rätt så chill dag i skolan idag faktiskt :)

nu sitter jag här och funderar på vilket tv program jag ska välja till engelskauppsatsen och håller på med en ny header! 

snart ska jag ner till gitarren och kören, 


biglove amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards