amandajosefina

Alla inlägg under oktober 2010

Av amanda - 9 oktober 2010 12:40

otroligt fint väder idag, och jag som ska sitta inne och kolla på film..

men det blir mysigt det också!

nu väntar jag bara på att calle ska komma hem från sin match..


nu ska jag göra v mig så jag är färdig när han ringer!


amanda

Av amanda - 8 oktober 2010 23:04

det blev faktiskt en tröja och ett par jeans handlade i stan idag, kommer bild imorgon

jag ville inte att sassa skulle åka ut ur idol! 

nu ska jag sova och gå upp för en ny härlig dag imorgon! 

( hemskt vad positiv jag lät där, haha ;) 


amanda

Av amanda - 8 oktober 2010 21:08

nu ska jag äntligen ut med calle, kajsa och clara, mobilen med (mp)


amanda

Av amanda - 8 oktober 2010 19:20

bloggen under reperation för en ny header.. 

Av amanda - 8 oktober 2010 16:50

hej, jag gör ingenting just nu, tänkte ta en runda ner till stan för att köpa en ny väska och en tröja :)

ikväll ska jag nog träffa calle, kajsa, clara och kanske oliver och felix :)

imorgon ska jag även kolla på film med calle, oliver, felix oxh kanske isabel (a)


jag kommer att få ta två dagar ledigt från skolan snart också pga bernadotte dagen ! :DDDD


ny header kommer, soon!

 

vi hörs, amanda


en bild jag redigerade nyss..   

Av amanda - 7 oktober 2010 17:50

kom nyss hem från stan med saga, jätte mysigt har vi haft!


nu sticker jag till malmö, (mp)


  

mitt skolfotto från i år..

Av amanda - 7 oktober 2010 17:45

jag vet att jag har hållt detta hemligt på bloggen hela veckan, men idag ska jag på en konsert, jag ska se ett helt underbart rock band, ett av dom bästa enligt mig!


VOLBEAT!

men pappa, på malmö arena, kommer va grymt trött imorgon, men det är det värt!


systemkameran följer inte med, eftersom den inte får tas med in..


vi hörs imorgon


amanda

Av amanda - 6 oktober 2010 16:18

jag har deltagit i en tävling där man kan vinna en reflexskärm!

klicka in på länken här nedan och skriv varför just du ska vinna

det är en super fin  blogg hon skriver, den är även länkad längre ner på min blogg!


http://ristosens.blogg.se/

jag deltog, gör du det också!


amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards