amandajosefina

Alla inlägg under oktober 2010

Av amanda - 6 oktober 2010 16:15

ja, nu har jag ändrat om lite på bloggen, det kommer även en ny header snart..

ska vekligen börja lägga in mer bilder på bloggen!

och lägga mer tid på bloggen!


här är en bild jag redigerade innan;

  

bilden är tagen förra sommaren :)


amanda

Av amanda - 6 oktober 2010 14:15

När man har spanska och kollar film tar man upp mobilen och skriver ett inlägg, gitarr senareVi hörs Amanda

Av amanda - 6 oktober 2010 14:15

När man har spanska och kollar film tar man upp mobilen och skriver ett inlägg, gitarr senareVi hörs Amanda

Av amanda - 5 oktober 2010 21:21

kajsa och calle, vad hade jag gjort utan er två?

jag skrattar på riktigt med er, jag har så grymt kul med er, även dom dåliga stunderna är bra bara vi har varandra, big love 2 u 


no "prov" imorgon, nu är det plugg och lite härlig musik som gäller! 

förlåt för inga dagens outfit bilder på länge, dom är på kameran, kommer snart laddas upp! 


amanda

Av amanda - 5 oktober 2010 18:56

hej, dagen har spenderats i skolan och med calle och kajsa, nu ska jag ut med dom igen, blev bara ett sanbbt inlägg, hörs sen!


amanda

Av amanda - 4 oktober 2010 19:21

när du håller om mig, kysser mig och säger att jag är den enda för dig 

när du berättar hur mycket jag faktiskt betyder för dig

när du inte bryr dig ett dugg om vad andra säger

utan bara bryr dom att just jag är din

när du känner dig osäker, att du berättar för mig

när du litar på mig till hundratio procent och vet att det stannar mellan oss

när du vet att du är den enda för mig

när du tror på vad jag berättar och struntar i alla andra falska rykten

när det är du och jag mot världen och du säger att du älskar mig, ja då är det äkta kärlek. 


  

Av amanda - 4 oktober 2010 19:16

tycker ni mina läsare att min blogg är tråkig? 

skriv jätte gärna en komentar om vad ni tycker, både bra och dåligt! 


jag kanske äntligen kan tro på kärlek igen.. 

Av amanda - 4 oktober 2010 18:33

vad söta ni är, jag skrev att ni skulle komentera mer, det gjorde ni i ett inlägg, sen slutade ni.. haha :)


aja, efter skolan cyklade jag och calle hem till kajsa och va där ett tag, sen stack jag hem och nu har jag varit på promenad med mamma och hunden, saga ( en i min släkt ) är i helsingborg just nu, för hon praoar här, och hon ska bo här hela veckan, och vi är typ grannar, haha, hon är från malmö, btw

så jag tror att jag ska träffa henne senare,


nu kallar mamma för mat,


amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards