amandajosefina

Alla inlägg under oktober 2010

Av amanda - 29 oktober 2010 18:05

nu går jag hem till farmor och är där ikväll eftersom mamma och pappa ska hitta på något med sina kompisar, haha ;)


biglove amanda

Av amanda - 29 oktober 2010 15:22

hej! 

jag är hemma! 

jag ska börja med att tacka min underbara klass för dessa dagarna, det har varit sjukt roligt! 

masssvis av bilder har tagits, jag har inte ens tagit hälften? haha ;)

nu ska jag åka till maxi med mamma, vi hörs senare! 


biglove amanda

Av amanda - 27 oktober 2010 07:42

ja, idag åker jag på läger till hjelmsjövik med min klass, jag kommer hem på fredag, 

i förrgår kväll började min älskade xperia få massor av ryck, och ville inte ladda osv... 

så jag fick ha min gamla mobil, igårkväll fixade jag min xperia, så jag har två mobiler till lägret, fråga inte varför? ^^


så skicka mycket sms nu! 

så hörs vi på fredag om jag inte orkar blogga från mobilen

biglove amanda

Av amanda - 25 oktober 2010 21:29

jag tänker faktiskt inte be om ursäkt för att jag inte har bloggat så mycket dom senaste dagarna, jag har haft mycket läxor, och mycket annat man vill hinna med, jag ska bättra mig, när det har lugnat sig med skolan ( om det gör det.. )


biglove amanda

Av amanda - 25 oktober 2010 19:23

var hos sara idag efter skolan, vi gjorde varm choklad på kakao och socker riktigt gott, och åt kladdkaka, mums!


håller på att packa till lägret, för er som inte vet, så åker jag på läger onsdag till fredag, kommer kanske något inlägg från mobilen, vi får se

 

biglove amanda

Av amanda - 24 oktober 2010 21:24

orkar inte skriva idag, 

hade köruppvisning för världens barn i mariakyrkan innan, det gick helt okej bra

vi hörs imorgon


biglove amanda


 två videos som ger ett gott skratt HAHA

Av amanda - 23 oktober 2010 17:00

                                                        

bilderna är inte redigerade, och vissa är inte seriösa, 

släng in en komentar vetja! 

biglove amanda

Av amanda - 23 oktober 2010 16:42

klockan ringde vid halv sju för micke hämtade mig vid tio i, sen bar det av till jobbet, fyyyyy vad det gungade idag, och blåste. 

inte roligt att va ute på havet då! 

självklart blev jag sjösjuk, fast jag aldrig brukar bli det, så jag sov nästan hela tiden, micke slumrade också till HAHA

sen mötte jag upp familjen på stan för att mamma skulle handla jeans, jag köpte också en halsduk från lindex! 


nu har jag varit ute med syster och fotat, mysigt! 

biglove amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards