amandajosefina

Alla inlägg under juli 2010

Av amanda - 26 juli 2010 22:42

någon som har ett trumsett eller vet någon som har och kan låna ut det till å torsdag och kanske lördag, det är till när mitt band ska spela

den människan är guld värld, och helt underbar, går inte att tacka den nog!


hör isåfall av dig till; ellinor_sweety@live.se ( inte min vanliga msn )

eller skriv det i en komentar

behöver veta det senast tisdag 27/7

tack sålänge

 

big love

amanda

Av amanda - 24 juli 2010 09:14

beslutsångest jag vet allvarligt talat inte var jag ska ha blogg, vissa säger bloggplatsen och vissa blogg.se 

jag kommer köra lite olika, men följ båda! 

Av amanda - 23 juli 2010 11:48

nu har jag skapat en ny blogg på blogg.se

så tar en paus på denna några veckor framöver, följ den andra istället


http://amandajosefinas.blogg.se/

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards