amandajosefina

Alla inlägg under maj 2011

Av amanda - 1 maj 2011 21:20

Föööööörlååååååt för att jag inte har uppdaterat på läääänge, men jag har varit deppig, och dom stunderna jag har varit glad har jag njutit av dom stunderna med familj och vänner! 

För er som har undrat var min blus på min visningsbild lite längre ner på bloggen är från, den är ju från thailand, men deppa inte för det! 

för nu finns den nämligen i sverige!!!!

nej, men det finns en liknande, två liknande faktiskt! 

det finns en i vit och en grön ( kommer inte ihåg vilken som jag hittade på vilket ställe ^^ ) men dom finns på vero moda och bikbok! jag tycker förvisso att min är snyggare, men dessa är liknande, så klicka dig in på någon av deras hemsidor eller besök en av deras butiker om du vill ha den! 

 

ingen snygg bild alls men här ser ni blusen i alla fall! :D

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards