amandajosefina

Alla inlägg under januari 2011

Av amanda - 31 januari 2011 20:05

   

nu är det bara en dag kvar! 

pluggade med tova innan idag, riktigt mysigt hade vi! 

snackade om framtiden och lyssnade på lars winnerbäck! 


Av amanda - 30 januari 2011 20:51

                                                            

 

   

     

 

   

 

   

 

      

några av bilderna som jag och tova fotade idag! 

väldigt fina blev många, men detta är bara några stycken, 

släktkalas idag också, jag fick 2000 kronor, en ocean pack, reklexskärm, fjärrutlösare och presentkort på väla, riktigt nöjd med allt. 

tack! 

Av amanda - 30 januari 2011 11:59

    nu går jag och tova ut i det fina vädret och knäpper några bilder. 

Av amanda - 29 januari 2011 23:20

              super mysigt med sofia, elin och tova igår, mycket fina bilder på mig och tova, hehe 

nu ska jag och tova kolla film, antar jag :)

släktkalas imorgon, hoppas jag får något fint! 

3 dagar kvar! 

Av amanda - 27 januari 2011 17:27

   

bild från spanien i somras.

träffade julia idag, riktigt mysigt!

nu, back to work.

Av amanda - 26 januari 2011 19:25

jag vet att jag inte har bloggat på några dagar, förlåt!

men jag har verkligen inte orkat, jag ska bättra mig!

Av amanda - 26 januari 2011 19:22

 SVAR PÅ TAL

från: hanna

hur har du tagit bilderna i din header och med vad för kamera ??? det är jättefint :)

svar: jag har tagit dom med hjälp av mitt stativ, stativ är väldigt bra att ha när man ska fota självporträtt, men är lite jobbigt att bära med sig, jag fotar med en sony A230 kamera, :)

Av amanda - 23 januari 2011 18:40

SVAR PÅ TAL 

från: denise 

Typ vad man kan ta fina kort på och vilka inställningar man ska ha då o sånt? (:

svar: jag ska göra ett inlägg om det, så titta det! 

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards