amandajosefina

Alla inlägg under oktober 2010

Av amanda - 12 oktober 2010 22:31

tog också spruta idag, gick bra, har lite värk i armen nu, men det går bra, nu ska jag läsa kemi


biglove amanda

Av amanda - 12 oktober 2010 22:10

ÅÅÅÅÅÅÅH! 

jag hinner ingenting längre, jag hade behövt 48 timmar på ett dygn istället på 24, för att hinna med allt jag vill, först har jag ju skolan, sen måste jag plugga, sen repar jag nästan varje dag nu till bernadotte dagen, och sen vill jag hinna det där andra, som är det viktigtaste, familj vänner, och datorn och bloggen, ha-ha ;)


nu ska jag plugga kemi och sova, vi hörs imorgon! 


biggest loser eller tyra bank show?

vilket hade ni valt, jag behöver veta för jag ska välja till en skoluppgift ;)


biglove amanda


  

Av amanda - 12 oktober 2010 15:26

ska göra englska på datorn, undertiden passar jag på att visa er två underbara låtar med riktigt fina texter! 



peter lemarc - little wille john



lars winnerbäck - kom änglar! 


biglove amanda

Av amanda - 12 oktober 2010 14:12

hej, förlåt verkligen för inget inlägg igår, men jag hade verkligen inte en sekund över!

efter skolan så cyklade jag och isabel hem hit och åt, sen gick vi ner till stadsteatern för att repa, det gick väl bra, nu ska jag bara plugga, senare ska jag ner till stan för att ta spruta och sen repa idag igen..


tack för er som faktiskt komenterade, jag behöver all hjälp jag kan få med detta (a)


är det någon som vet hur man får bort blond färg från håret om man ska tona det mörkt?


biglove amanda

Av amanda - 10 oktober 2010 19:37

hmm..

jag tycker faktiskt att det är lite dålig stil av er läsare att inte komentera när jag faktiskt ber er, kollade precis statistiken, sen jag åkte till bjuv har 30 stycken läst bloggen, och en har komenterat..

jag ber faktiskt om er hjälp nu!


men för övrigt är ni helt underbara som läser min blogg och följer den så bra! fortsätt så!

 

biglove amanda

Av amanda - 10 oktober 2010 14:57

kära bloggläsare, nu behöver jag er hjälp!

jag är ju blondin, men jag har sjukt mycket utväxt och vill inte slita mer på mitt hår, så jag ska nog bli brunett igen!

därför behöver jag er hjälp, vilken hårfärg ska jag ha?!

välj efter bilden här nere, och snälla, släng in en komentar om vad du tycker, det hjälper mig, och det tar inte så läng tid!


biglove amanda

 

bilderna är sjuuuuuukt gamla, men det får ni överleva..   

Av amanda - 10 oktober 2010 14:53

nu ska jag hem till isabel för att vi sen ska åka till bjuv för årsmöte..

jag orkar inte, inte lust till det idag, men har jag mycket val? nej..


tar med mig kameran, så får vi se om det blir några bilder,


biglove amanda

Av amanda - 10 oktober 2010 12:39

hej!

jag vet, min bloggbakgrund är svart just nu, men jag håller på med en ny header, förhoppningsvis kommer den upp ikväll eller imorgon.


idag är det iallafall den tionde i tinonde tjugohundra tio..

rätt coolt!

calle stressade mig, jag hade knappt gått upp vid kvart i tolv, så smsar han och skriver att han kommer till mig tolv, så jag blev ju lite stressad? ;)

sen smsar han och säger att han bara ville stressa mig, och nu har han inte ens kommit.. :@

senare idag ska jag ut till bjuv för att vara med på årsmötet med teatern, lite halv segt, men det duger..


biglove amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards