amandajosefina

Alla inlägg under oktober 2010

Av amanda - 3 oktober 2010 21:09

hej, calle stack vid 11 igår och då gick jag och kajsa och la oss, sen somnade vi vid halv ett, sen vaknade vi vid 9 idag sen vid elva stack vi till harlyckan och kollade på eskil - hbk, eksil vann med 2-1 tror jag.. 

sen åkte jag till väla med fridis och åt goda köttbullar på ikea, senare åkte vi till norrvalla och kollade på hif - kullavägen med calle och kajsa! 

efter det åkte jag, calle, oliver och frida hem till calle. senare kom kajsa, 


nu är jag äntligen hemma och ska snart sova, otroligt trött! 

förstår inte hur min tid faktiskt räcker till.. 


ha det bra ^^

amanda

Av amanda - 2 oktober 2010 14:44

blev inte landskrona badet idag, vi åkte dit, sen fick vi inte komma in utan vuxen.. -.-'

så vi åkte till laserdome istället! 

riktigt kul, men läskigt.. 

sen åt vi på max, mums! 


nu ska jag träffa kelly och krille, sen ska jag hem till farmor. 

ni når mig på mobilen


amanda

Av amanda - 1 oktober 2010 21:48

ja, när man har en mamma som min så kan det låta såhär, 


mamma; nu när det är så många som läser din blogg och du lägger in bilder på dina kläder så kan du väll ta ordentliga bilder?


jag; det gör jag ju?


mamma; du har en fin systemkamera, ta bilder så man ser kläderna


jag; men jag har inte tid och jag orkar inte.. 


mamma; jo, det är ju det du har! 


så jag gjorde som hon sa, tog fram systemkameran, men hon fick ta bilden, den blev sådär så jag har klippt bort det mesta, men här har ni! 


  

dagens outfit

blåa jeans carlings

edhardy tröja thailand

cardigan jessicas..

Av amanda - 1 oktober 2010 19:55

bilder från 80 tals festen, jag har inte tagit alla bilder.. ;)

dom bilder som är tagna sist kommer först.. 

och detta var låååångt ifrån alla bilder

                                         

Av amanda - 1 oktober 2010 15:44

ääääääntligen fredag!

tack för alla fina komentarer, fortsätt så!

nu sitter jag hos kajsa och myser, ikväll blir det mys med familjen!


amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards