amandajosefina

Alla inlägg under november 2010

Av amanda - 25 november 2010 20:41

handlade en klänning till på stan idag när jag var där med ludde, linus, alexander och pernilla hehe 

skulle egentligen till landskronabadet / karlslundsbadet ikväll med isabel, alicia och mamma + alicias scouter

men vägarna var stängda och det var massor av bilolyckor på den vägen så det blev inte av. 

så jag har varit ute och åkt pulka med, alicia, josefin och annie. 

HAHA  man blir aldrig för gammal för att åka pulka. 


äntligen helg imorgon

biglove amanda

Av amanda - 24 november 2010 21:21

  

före

  

undertiden

  

  

efter

drugface, men jag bryr mig inte, det är rödbrunt, helt okej nöjd, hehe 

vad tycker ni? 

Av amanda - 24 november 2010 18:31

hemma från stan och dunkers. 

och jag har handlat en ny mössa, hehe

en björnfitta som dom kallas. 

så underbart skön. 

nu ska jag bara äta, sen tonar jag mitt hår, (y)

      

Av amanda - 24 november 2010 16:03

förlåt, men jag kunde inte uppdatera igår. 

jag var på stan med ludde, sofia och alexander, sen spelade jag curling. 

nu ska jag och linn dra oss mot stan för jag ska spela gitarr och ha kör och hon spela teater. 

ikväll tona om mitt hår, hehe 

vilken färg tror ni att det blir? 


biglove amanda

JAG ÄLSKAR SNÖ

Av amanda - 22 november 2010 21:48

                                                      dom två sista på mig och felicia, ja. 

det bara blev så när vi fick ett skrattanfall, hehe


dagens outfit

gröna chinos gina tricot

svart linne h&m

orange/rosa linne gina tricot 

halsduk lindex

cardigan jc

smycken, olika

+

converse :)


biglove amanda

Av amanda - 22 november 2010 19:09

beslutsångest

ska jag ha blogg på bloggplatsen eller blogg.se?

vad tycker ni?


jag har lärt mig bloggplatsen som mitt personnummer ungefär, jag kan det jätte bra och så. 

men det är hela tiden något jag inte trivs med, hur bilderna visas, designen, massor, som fungerar på blogg.se

men blogg.se är lite krångligare. 

hjääääääälp


biglove amanda

Av amanda - 22 november 2010 17:55

jag träffade felicia idag, som jag var i spanien med, om ni kommer ihåg? 

guuud vad jag har saknat den tjejen, vi har träffats sen vi kom hem, men ändå. 

och vet ni?

VI BAKADE LUSSEBULLAR OCH LYSSNADE PÅ EN JULSKIVA! 

hehe, jag älskar julen! 

ska lägga upp bilder senare, nu ska jag städa


biglove amanda

Av amanda - 21 november 2010 21:10

bilderna laddar jag upp imorgon, godnatt


biglove amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards