amandajosefina

Alla inlägg under november 2010

Av amanda - 14 november 2010 17:21

igår kväll var vi hos min gammelmormor på middag, sen cyklade vi vidare till marcus och mia där även linn och flera var, riktigt kul. 

vi kom hem vid 12, då jag och pappa gick ner till stan för att fira HIF;s svenska cupen seger, tvåa i allsvenskan och etta i svenska cupen, sjukt mycket folk var där inne på knutpunkten, jag fick även ta en bild med rasmus jönsson, som är super söt, hehe 


idag är det farsdag och mina föräldrar har 12 årig bröllopsdag, grattis! 


jag och josse som gör en cover på last christmas, hehe


biglove amanda




Av amanda - 13 november 2010 11:08

 godmorgon, jag hade rätt, Elin åkte ut igår.

idag ska jag åka skridskor med några tjejer från låtskrivardagarna, Emy, Alice och Moa, ska bli riktigt kul faktiskt.

ikväll ska vi på middag hos ibba, min gammelmormor.

systemkameran följer med ikväll


biglove amanda

Av amanda - 12 november 2010 21:12

jag ÄLSKAR jay, och linnea!

fy f*n vad bra dom är!

dom två i finalen, olle trea och minnah fyra, ikväll ska elin ut enligt mig, tycker inte alls om henne, hon har ingen kontroll över sin röst.

andreas gillar jag också, så han får komma femma, hehe

nu hoppas vi på det!

 

biglove amanda

  

Av amanda - 12 november 2010 17:05

jag glömde att ladda upp ett inlägg igår innan jag stack och simmade, jag skrev det, men glömde klicka på ladda upp ;$

har varit i stan och lämnat min klänning jag köpte till julkonserten och en kjol jag köpte, *snyft*

 

ikväll blir det idol mys med familjen! :DDDDD

 

jag ska också försöka fixa ljudet till vårt so projekt som ska vara klart på måndag, gaaah, och mejla min engelska till mia, hehe


biglove amanda

Av amanda - 12 november 2010 17:03

av sanja om 29. UPP OCH NER

svar: det är olika från dag till dag som du ser, men i snitt är det ca. 50 - 60 om dagen, så fortsätt så!

 

biglove amanda

Av amanda - 11 november 2010 16:31

ojojoj, vad statistiken går upp occh ner denna månaden?

är det pågrund av mig eller er, haha


biglove amanda

  

Av amanda - 11 november 2010 16:11

fy vad tråkigt jag har, lärde mig hit the road jack, fallin to peases och free fallin på gitarr innan, och nu tänkte jag dra fram kameran och fotografera lite!


jag söker modeller, jag älskar att fotografera och styla människor, om du vill att jag tar modellbilder och stylar dig, så släng in en komentar eller ett gästboksinlägg, såklart får du alla bilder sedan,

jag har inte godkännt komentarerna från tävlingen, för att ingen ska kunna sno någons text, fortsätt fortsätt delta,

 

biglove amanda

Av amanda - 10 november 2010 21:17

nästan alla städer utom helsingborg har snö nu, vad tycker ni , är det bra eller dåligt?

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards