amandajosefina

Alla inlägg under november 2010

Av amanda - 21 november 2010 18:51

äntligen photoshop! 

julskyltningen var helt okej, kallt! 

nu har jag nyss ätit thaimat och fotat bokeh bilder. 

laddar upp dom snart 


biglove amanda

Av amanda - 21 november 2010 14:22

allting gick jätte bra igår och det var riktigt roligt!

nu ska jag och pappa åka en sväng, kanske till julmarknaden i råå? :)

 

biglove amanda

Av amanda - 20 november 2010 13:09

                                

fotade bubblor igår, hehe 

Av amanda - 20 november 2010 11:58

godmorgon!

det blev väl en helt okej kväll igår, konstigt nog glömde jag ta bild på vad jag hade på mig både på dagen och kvällen.. 

men idag ska jag iallafall gå på dop. 

morgan ska döpas, och jag ska sjunga i kyrkan, under dopet, jag är lite små nervös. 

det blir väl kanske ett eller två inlägg till idag, men inte mer tror jag. 


önska mig lycka till, haha


biglove amanda

Av amanda - 19 november 2010 17:25

mina bilder går inte att ladda upp :( 

eller inte i inlägget bara, aja. 

lägger upp dom imorgon


nu drar jag


biglove amanda

Av amanda - 19 november 2010 15:58

hade två lektioner och en idrottslektion idag, haha knappt lönt att gå till skolan. 

men jag skämde ut mig rejält på bussen, när jag tappade ut alla mina mynt, sen när jag och linn skulle gå av så plingade jag och man hörde det. så stannade inte bussen utan körde vidare, jag plingade då igen, då stannade den inte heller, då gick linn fram och sa till honom att vi skulle gått av för två hållplatser sen och då säger han bara ' då får ni väl plinga nästa gång '

när vi väl kom av var jag så arg så det finns inte. 


nu har jag nyligen duschat för jag ska på släkt middag ikväll.. 


biglove amanda

Av amanda - 18 november 2010 21:43

ny header, vad tycker ni? :)

Av amanda - 18 november 2010 21:01

åh, nu hade jag suttit och gjort en header i picasa, så visas inte den utan den vanliga gamla bilden när man laddar upp :@

men jag fixar det! 

det blev lite shoppat på väla, 

   bild ett. 

min julkonserts klänning, gina tricot 199:-

bild två. 

ett linne på rea, gina tricot 65:-/129:-

bild tre.

myströja rea, gina tricot 100:-/200:-

bild fyra.

byxor rea, gina tricot 150:-/300:-


riktigt nöjd med allting, amanda loves to shop on sale, hehe


biglove amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards