amandajosefina

Alla inlägg under november 2010

Av amanda - 16 november 2010 16:53

köpte ingenting när jag och Linn var på stan innan. 

jag la undan en klänning och en bh. hehe

nu ska jag sticka och spela curling, och sen ha utvecklingssamtal, ha-ha


biglove amanda

Av amanda - 16 november 2010 08:06

När man sitter på bussen till skolan passar jag på att skriva ett inlågg trors att det är otroligt segt för mig att blogga frå mobilen.Det tar hundra årVi hörs senare

Av amanda - 15 november 2010 21:43


- musik, jag skulle aldrig överleva utan den


- min underbara familj som alltid stöttar mig, oavsett vad det är


- äkta vänner, dom som alltid finns för en, bryr sig och alltid ger ett leende på läpparna.


 

- vädret, usch, kallt och dåligt väder (n)


- skit snack och höstdepp, skit snack är patetiskt. vad är meningen liksom, säga saker bakom någons rygg för att man inte vågar säga det face 2 face. 

och att alla deppar hit och dit hela tiden, peppa dig själv och var nöjd över vem du är och vad du har istället!


- att det är så mycket man vill, men inte kan få. 


Av amanda - 15 november 2010 21:33

äntligen färdig med städningen, tog några bilder också 

                 bilderna på resultaten kom först, det ser fortfarande stökigt och rörigt ut, men ska fixa mer snart, hehe :)


Av amanda - 15 november 2010 21:19

bilderna från igår, tyvärr syns min sån lapp på min halsduk på nästan alla bilder, eftersom josse inte sa att den va där :(

och några andra bilder

                                                                                                      

Av amanda - 15 november 2010 20:01

tro det eller ej, men jag städar, hehe

och lyssnar på musik, vad skulle man gjort utan den? 


biglove amanda

Av amanda - 15 november 2010 16:41

vanlig dag i skolan idag, nu sitter jag här med gitarren, och spelar lite, hehe

ska plugga lite senare, och fy vilket ointressant inlägg, aja,


biglove amanda

<3

Av amanda - 14 november 2010 21:19

godnatt. 

bloggar imorgon igen


biglove amanda

  

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards