amandajosefina

Alla inlägg under november 2010

Av amanda - 10 november 2010 21:00

jag har varit dålig på att blogga den här veckan, förlåt, men jag har inte haft tid, jag bättrar mig, jag lovar!

glöm inte omröstningen!


biglove amanda

Av amanda - 9 november 2010 22:01

riktigt dålig uppdatering idag, faktiskt. 

jag har kemiprov imorgon, och detta var ett enormt tråkigt inlägg, och min blogg är rätt tråkig enligt mig själv, det ska bättras, håller på med en omröstning, rösta så är ni gulliga. 


biglove amanda

b   

Av amanda - 9 november 2010 16:40

jag tog spruta idag :(

den andra till thailand, så ska jag tta en när jag har kommit hem också, fråga inte varför? ;)

sen kollade jag på min nya gitarr jag ska förhoppningsvis få i födelsedagspresent HAHA , inte bestämt mig riktigt än,

sen shoppade jag, wiho!

en grön hood från gina tricot

och en svart kjol från gina tricot

snart ska jag och issa spela curling, bilder kommer sen,

 

biglove amanda

Av amanda - 9 november 2010 16:37

svar på tal.


från sanja om 20. JAG ORKAR INTE.

Hur får man tag i sånna lokaler? Hihi? ♥ ♥ ♥


svar: jo, jag anmälde mig till sån sak på höstlovet som hette "låtskrivardagar" då man fick i tre dagar skriva mins en egen låt och spela in den i studio, studion jag spelade in i ligger på sensus :)


biglove amanda

Av amanda - 8 november 2010 21:07

Jag älskar svenska hollywoodfruar, men alla börjar göra massa kopior? Tex. New yourk fruar, skånefruar, ladies på östermalm. Tråkiga.Hollywoodfruar ska det vara!biglove amanda

Av amanda - 8 november 2010 17:18

VINN EN BLOGGDESIGN OCH DIN LÄNK PÅ MIN BLOGG.

vill du snygga upp din blogg med en ny design, var då med och tävla!

du ska motivera varför just du ska vinna, skriva din adress till din blogg så att jag kan kika in på den och lägga ut en länk på din blogg till min blogg och skriva att du är med och tävlar, jag kommer sen att svara i en komentar på din blogg och i ett inlägg på min blogg att du har vunnit, tävlingen avgörs den 12/11

LYCKA TILL!

en bild jag redigerade som jag har tagit :)  

Av amanda - 8 november 2010 17:00

Always forgive, but never forget.

Learn from your mistakes, but never forget.

Av amanda - 8 november 2010 16:04

första skoldagen efter höstlovet idag, jag visste att vi skulle få en ny tjej i klassen, så jag har gått hela helgen och funderat på vad det kan vara för någon, men jag kände redan henne, linn!

vi är faktiskt till och med släkt, på något sätt, haha :)

första dagen blev en dag med mycket skratt, hehe..


nu ska jag väl plugga eller något liknande..    


biglove amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards