amandajosefina

Alla inlägg under augusti 2010

Av amanda - 25 augusti 2010 19:34

hej, kommer absolut bli bättre med bloggandet nu! 

ska lägga in bilderna från semestern efter detta inlägget! 

igår gick vi ju till jordbodalen som bara tar en kvart från vår skola, för oss tog det minst en timme! 

vi gick först upp mot husensjö, sen rosengård, sen västergård, adolfsberg, ramlösa och till sist, jordbodalen.. 

det regnade, jag fick skoskav, vi visste det inte innan.. 

när vi sen kom dit, var korvbröden helt hårda, torra och smula, korvarna brända, ingen ketchup, och ingen dricka, ingen bra dag.. 

sen var det ju skolfoto, klassfotot blev nog bra, men när det var dax för enskilda, så var jag en av dom sista, så alla andra fick ta minst två bilder och välja därefter, blev dom inte nöjda fick dom ta om, så var det jag, han tog en bild och valde den, han tog när jag inte var berädd och den blev inte bra. 

så fick jag inte ta om, så vänta jag till alla var klara, sen fick jag ta en till, den blev bättre än den första, så hoppas på det bästa ;)


sen idag var det friluffsdag på fredriksdal, riktigt roligt!

jag var i lag mupparna, yeah (h) 


/ amanda

Av amanda - 24 augusti 2010 20:05

hej, tog skolfoto idag, blev väll helt okej, ska berätta djupare in i det imorgon, nu ska jag kolla fångarna på fortet



amanda

Av amanda - 23 augusti 2010 21:37

hej.

första skoldagen i högstadiet idag, helt okej! 

riktigt kul att träffa alla! 

ny tjej i klassen också, annie, hon verkar jätte snäll! 

sen va jag med kajsa, gud vad jag har saknat henne! 

nu senare ikväll kollade jag på fångarna på fortet med familjen, saknat det riktigt mycket! 

imorgon blir det skolfotto, gaaaah! 

hoppas jag blir bra, hbg katalogen nu :o


vi hörs imorgon


amanda

Av amanda - 22 augusti 2010 20:56

hej, förlåt för inget inlägg igår

va på stan md josse, sen grillfest i kolonin, enbart mysigt!

batteriet på datan dör när som, skriver mer img


amanda

Av amanda - 20 augusti 2010 23:56

har alla sett frågerutan  på bloggen? 

den är under presentationen :)

ställ gärna en fråga! 

så ska jag besvara den så bra jag kan! 

svara även i omröstningen om du inte ha gjort det 

sitter och läser kissies blogg, så himla patetisk hon är 

nog om det, nu ska jag snart sova, shiiiit så trött jag är! 

vi hörs imorgon! 


amanda

Av amanda - 20 augusti 2010 21:36

hallihallå :) 

hemma från spanien nu. haft en helt otrolig resa

solat, badat, varit på stranden, shoppat, varit i puerto banus, i marbella, på gibraltar ( ligger i spanien men tillhör england! ) sett apor, och massa massa mer! 

ta mig tillbaka till värmen säger jag bara :( 

nu blir det bättre med bloggandet, skolan börjar ju och så på måndag, 

kommer lite bilder från resan idag :) 

om vi har tur ;) 

puss

Av amanda - 6 augusti 2010 20:57

hej, förlåt förlåt förlåt för att jag inte har bloggat
inte suttit vid datorn alls på flera dagar faktiskt
nu går jag på cirkusskola, lär mig massa bra saker som är bra att kunna ;)
på söndag natt åker jag till spanien, och är där nämligen 12 dagar, jag har mobilen med, :)
det kommer säkert något inlägg innan dess :)
och så fort jag kommer hem från spanien blir det bättring på bloggfronten ;)


puss och kram
big love 2 u
amanda

Av amanda - 2 augusti 2010 11:18

inget inlägg på länge
haft fullt upp med festivalen
vi gick inte vidare i talangjakten, bara massa skrikiga divor, duktiga men överdrivna
ngn trollkarl vann, en samsung touch mobil.
tack iallfall för en super helg alla mina underbara vänner, roligaste helgen på länge!
big love 2 u

kär, precis som jag varit hela tiden, vill bara ha honom och den tiden tillbaka.

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards