amandajosefina

Alla inlägg under september 2010

Av amanda - 12 september 2010 10:55

godmorgon!

jag och kajsa hade det jätte mysigt igår!

vi kollade på en halv film, som hette " här med förklarar jag chuk och larry " så idag när vi vaknade såg vi klart den, riktigt rolig!

idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra :(

vi får se vad som händer

jag har blivit förkyld och så igen.. 


amanda

Av amanda - 11 september 2010 18:33

3-1 till hif! 

Av amanda - 11 september 2010 11:16

för er som inte vet så har jag bott i min koloni hela sommaren, en koloni är som en typ sommarstuga, men denna ligger uppe på husensjö på ett stort område med massor av andra kolonier, kallat sommarbyn tornet. 

så idag flyttade jag hem där ifrån och kommer alltså bli mycket bättre på att blogga och så nu :)


outfit's från igår. 


 

kvällens. 

blus lindex

jeans carlings 

vitt linne h&m


  

dagens;

byxdress gina tricot 

tights h&m

kofta gina tricot


inte bästa bilderna, men jag har inte tagit dom, h3h3 

Av amanda - 11 september 2010 11:10

det blev en lyckad kväll i ödåkra igår, med film, godis, och massoooor av läsk och framförallt skratt! nu finns det säker folk som sitter där och tycker, palla att dom inte dricker och sånt, det vet jag, men jag har alltid haft mitt ordspråk " man kan ha kul utan sprit " och det håller jag fast vid, det bevisades framförallt igår. 

kom hem vid elva tiden 


nu ska jag ner till stan med mamma och alicia, sen kommer kajsa så ska vi kolla på hif, och sen sover hon hos mig, maria och fredrik kommer även ikväll :)


amanda

Av amanda - 10 september 2010 16:35

somnade inte i skolan idag iallafall, haha ;)

efter skolan gick jag och isabel över till fritidsgården och spelade indiana jones HAHA

och mitt i allt kommer dom som jobbar där och frågar om vi ska vara med i en tunering, så skulle vi spela biljard, det låg lika mellan mig och issa, sen va det bara den svarta kvar, så missade jag, så prickade hon :(

men jaja, nu ska jag fixa mig inför festen ikväll. 

kommer outfit bild sen. 


amanda

Av amanda - 9 september 2010 19:29

åh, jag är så trött på allt som har med det här valet att göra, det är allt alla vuxna och alla på tv;en och sånt pratar om, ååååh!

och vi får inte ens rösta? 

vi kan inte ändra på något, vuxna borde se mer till vad barn och unga tycker. 

vi borde få ett eget parti eller något där vi kan säga vad vi egentligen tycker.. 

vad tycker ni? borde det vara så? 


jag är på riktigt dåligt humör just nu, gaaaaaaaaaah! 

Av amanda - 9 september 2010 18:36

skolan idag var väl helt okej, förutom att jag somnade på två lektioner, h3h3

på engelskan kollade vi på film, riktigt tråkig är den, så jag la mig på bordet, så somnade jag, sen när jag vaknade fick jag veta att typ halva klassen hade kollat på mig, pinsamt.. 

efter skolan handlade jag och ludwig linus present.. 

kan inte skriva det, man vet ju aldrig, men imorgon avslöjar jag det.. 

så imorgon efter skolan ska jag hem till pauline så spelar vi in en lite video, h1h1..

sen blir det fest hos linus, och på lördag " flyttar " jag hem från kolonin, :)

då blir det mer inlägg och så.. 

hoppas att jag kan gå på hif matchen på lördag, sen hoppas vi också att kajsa sover hos mig! 


nu blir det mys med familjen till idol, med glass och hallon! 


amanda

Av amanda - 8 september 2010 20:38

helt okej dag i skolan idag, sen var det hem och plugga.. 

och sen var det gitarr och efter det den nya sånggruppen jag har börjat i, det var riktigt kul faktiskt ! :)

nu har jag bara chillat och kollat på idol, 


amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards