amandajosefina

Alla inlägg under september 2010

Av amanda - 17 september 2010 18:14

idag röstade vi i skolan haha, vad tog det, 1 minut? 

aja, sen hade vi gympa, och skulle orientera. jag och pernilla skulle gör a det tillsammans, den fösta tanken man borde få är " ohnej, detta kommer inte gå bra, dom två tillsammans? " HAHA, vi skulle bara orientera runt skolområdet, men jag och pernilla hamnade borta vid slutet ifrån viskängen, och jag gick med kartan och bara " här är det, nej, här, här borta! "

sen kom en annan gympa lärare, johan och bara, nej ni ska ungefär hundra meter bort tillbaka till skolan, HAHA 


efter gympan stack jag till fritidsgården och när jag skulle hem bara vände mitt humör från att ha varit jätte glad, till att bli helt deppig, usch, men nu har marcus och mia nyss kommit hit :)

vi får väl se om jag hittar på något ikväll, 


amanda

Av amanda - 17 september 2010 16:47

SKULLE DU HELST...
1. pierca tungan eller läppen? - tungan är ju snyggast, men det förstör tänderna, så jag vet inte ;)
2. vara seriös eller oseriös? -  något mittemellan
3. Dricka grön eller röd mjölk? - reeeed!
4. Brinna upp eller drunkna? - usch, vill inte ens tänka tanken!
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - öhm, vännerna om jag måste välja


SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon nu? - vet inte riktigt..
2. har du skolkat? - nej
3. varmt eller kallt? - varmt.
4. soligt eller regn? - soooool.
5. fanta eller cola? - cola!
6. är du nyttig av dig? - nja, sådär :)

OM MIG
1. vad heter du? - amanda josefina ring
2. syskon? - en lillasyster
3. Vart bor du? - helsingborg.
4. Hur många barn vill du ha? - ingen aning!
5. Vill du gifta dig? - ja, om jag hittar rätt person!
6. Favorit tid på dygnet? - kväll
7.Sugen på just nu? - choklad!

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - vet inte ;$
2. Sjungit? - jao!
3. Blivit kramad? - ja.
4. Känt dig fånig? - HAHA ja! 
5. Saknat någon? - jao.
6. Dansat galet? - nej (a)
7. klippt håret? - nej!
8. Gråtit? - ja.. 


GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nej.
3. sover du helst ensam eller med någon? - beror ju lite på med vem faktiskt.
4. Tror du på spöken? - nej, inte direkt (a)
5. Är du mörkrädd? - nej, faktiskt inte ;)
6. Var vill du vara just nu? - utomlands!

KÄRLEK

1. Är du singel nu? - yes.
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - yes.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? ja.
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - ja.
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - HAHA ja, har jag väl (a)
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - näe
7. Har du varit på en blind-date? - HAHA nej!
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de?- ja.
9. Saknar du någon av dina ex? - ja, ett av dom.. 
10. Somnat gråtande pga kärleken? - yes.
11. Brukar du tänka på dina ex? - nja, ibland kanske.
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - ja

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - yes!
14. Är du ofta med dina vänner? - ja.
15. Vad brukar ni hitta på? - olika?
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - med vissa.. 
17. Av alla dina vänner, vem vet du mest om? - kajsa

OM DIG
1. Hur gammal är du och när är du född? - tolv, men jag går i sjuan haha, 1998
2. Hur lång är du? - vet inte helt faktiskt!
3. Vart bor du? - helsingborg, redan sagt.
4. Är du nöjd med ditt rum? - sådär ;)
5. Villken är din nuvarande hårfärg? -  blond
6. Vad väger du? - vet inte riktigt!
7. Har du någon sjukdom? - nej, jag är bara enbart sär HAHA 
8. Har du bra kontakt med BÅDA utav dina föräldrar? - yeahman.
9. Gillar du skolan? - njäe, kompisarna gillar jag ju, men inte skolarbetet och att gå upp tidigt och sånt 
10. Hur svarar du i telefonen? - det beror på vem det är.. 

VAD
1. Åt du senast? - nektarin
2. Drack du senast? - vatten, i think.
3 Har du på fötterna? - strumpor
4. Lyssnar du på just nu? - lars winnerbäck
5. Gillar du mest hos dig själv? - humorn och mina ögon tror jag faktiskt

 

Av amanda - 16 september 2010 22:04

simmade 30 längder på en halvtimme, och idag tog jag det extra lugnt, dvs. 750 meter, nästa gång blir det 1 km, dvs 1000 meter, 

sen har jag kollat på idol och pluggat lite matte. 

känner mig flitig! 


amanda

Av amanda - 16 september 2010 17:41

motivationspartiet, jag, tova och pernilla! 

en blandning av lite allt möjligt, det håller vi på med på so;n nu, olika partier HAHA :D

imorgon ska vi "rösta" precis som på riktigt, men rösterna räknas inte (a)


va med belinda efter skolan, skojj! 

nu ska jag äta och sedan åka och simma med mamma medans alicia är på scouter, 


amanda

Av amanda - 15 september 2010 20:58

   

svart tröja jc

vitt linne h&m

svarta shorts gina tricot

bruna tights mammas

rosa strumpor h3h3 lindex

Av amanda - 15 september 2010 20:03

slog besökar rekord på bloggen igår, denna månaden :)

idag gick jag ner till stan efter skolan och spelade gitarr och hade den här sånggruppen jag har börjat i, riktigt kul är det! 


nu kollar jag idol, michaela som gick på min skola innan skulle visas i tv, så jag håller ögonen öppna!


amanda

Av amanda - 14 september 2010 21:23

riktigt riktigt dålig outfit bild, man ser knappt något. 

men det får duga. 

  

jeans carlings

linne gina tricot

svart kofta only

Av amanda - 14 september 2010 20:18

gaaaaah, jag har för många kläder, och jag använder inte hälften bara ;$

jag får inte in dom i min garderob, nu har jag en hel påse full av kläder som inte får plats ;$


garderob rensning kräääävs!


nu ska jag nog kolla på idol :)


amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards