amandajosefina

Alla inlägg under september 2010

Av amanda - 14 september 2010 20:04

den gamla.. 




  

den nya! 


tycks? :)

Av amanda - 14 september 2010 19:48

riktigt coolt var det på ikea faktiskt! 


nu sitter jag och gör en ny header till bloggen! 

om det är så att någon vill att jag gör en header till dom, så är det bara att skriva eller så! 



amanda

Av amanda - 14 september 2010 16:31

hej, tog en promenad med mamma och hunden i skogen, och träffade min faster och hennes hund ;) 

nu åker vi till nya ikea :)


amanda

Av amanda - 13 september 2010 20:20

inte världens toppen dag i skolan precis. 


du kallar mig falsk, du har inte en aning om vad det handlade om, du bara trodde, och nu är alla emot mig 

det är inte rättvist, det är fel 

jag gick dit med mitt självförtroende, men kom tillbaka utan, 

var de det du ville?

förstöra för mig?

jag kommer inte ta mer skit från dig, jag orkar inte! 


Av amanda - 12 september 2010 21:39

  

lite bilder från idag + outfit

linne, gina tricot 

kofta, only 

svarta tights, h&m

boots, din sko

Av amanda - 12 september 2010 20:51

aldrig varit mer sårad. 

speciellt inte av kärleken. 

Av amanda - 12 september 2010 20:08

tack kajsa, för att du kunde träffas igen! 

vi gick ut och fotade, bilder kommer när jag är på bättre humör. 

så kom hedda och melia, riktigt kul hade vi! 

nu ska jag se ensam mamma söker med familjen


amanda

Av amanda - 12 september 2010 13:49

jag har absolut ingenting att göra 

förutom att städa och plugga, men det räknas inte, men man behöver väl en sån dag ngn gång också.. 

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards