amandajosefina

Alla inlägg under september 2010

Av amanda - 7 september 2010 20:10

hej 

idag var skolan helt okej 

sprang cooper testet..

man ska springa tre varv runt viskängen och sen kolla tiden, det är ca 2 km

fast att jag är typ halv sjuk, har typ ansträngnings astma och är ur form, sprang jag på 10 minuter :D

sen träffade jag min älskade frida som fyller år imorgon, så fikade vi på espresso house i hamnen och lite så, 

sen träffade jag min kajsa! 

och nu ska jag äta, plugga och kolla idol, gaaah! 


amanda

Av amanda - 6 september 2010 21:35

kissie, vem är denna tjejen egentligen? 

folk skulle beskriva henne som, fjortis, men mer i detalj, snart är hela kroppen fylld av silikon, med största delarna, läpparna och brösten. solariebrun och använder brunsprutor, festar nästan varje dag, utger sig att vara en person i bloggen, och en i verkligheten. dvs. kaxig i verkligheten och " snäll " på bloggen, en lögnare! 

hatar folk efter första " ögonkastet " 

osv.. 

dansar poledancing och äter bantningspiller, 

och trycker ner på andra människor för att hon själv ska känna sig så himla mycket bättre.. 

bloggar enbart för pengarna, tjänar runt 200000 kronor i månaden på att skriva ca 5 blogginlägg varje dag. 

detta kallar jag sinnessjukt! 

och denna tjej är alltså bara 19 år! 

undra hur hon ser ut när hon är trettio, ajajaj.. 

iallafall, denna tjej borde inse vad hon håller på med, ta tag i sitt liv ch göra något vettigt..

pumpa ut silikonen, få lite fett på benen och växa upp :) 


 

kissie, osminkad, ofixad och oredigerad, ( innan hon började med silikonen ) 

  

kissie, fixad, sminkad och redigerad, äääckligt! 


http://nyheter24.se/bella-tyra-show/388176-avsnitt-10-del-2

jag tycker folk ska kolla på detta, det är vidrigt! 

Av amanda - 6 september 2010 19:51

idag var väll skoldagen helt okej. 

efter skolan stack jag ut med syster och åkte rollerblades, haha :D

sen cyklade jag upp till kolonin och har bara softat, pluggade lite innan, 

riktigt trött och jag har ont i heeeela kroppen *suck* 

riktigt sugen på choklad också! 

men nej, jag ska tänka på som små sakerna som ploppar upp i ansiktet på en.. 

nu ska jag titta på ullared h3h3, 

ingen outfit bild idag, den är tråkig, haha 


amanda

Av amanda - 5 september 2010 20:09

innan vi åkte till flygplans grejen idag, så skulle jag köpa halstabletter, 

så kom jag in på ica björnen och tog dom halstabletterna jag skulle ha, 

och kom till kassan, med 15 kronor i mynt. 


hon i kassan; det blir 15 kronor, 

jag; * stoppar i mynten * 

hon i kassan; det funkar inte. * börjar trycka på massa knappar * 

jag; ska jag testa igen? 

hon i kassan; nej? 

jag; * börjar få dåligt tålamod * 

hon i kassan; du kan stoppa i chipet. 

jag; vadå chipet, ajg ska betala med mynt och mynt apparaten funkar inte. 

hon i kassan; meh? 

jag; äh, jag skiter i det, * lämnar halstabletterna och går förbannat därifrån.. 


åh, nu har jag inga halstabletter och den kärrningen förstörde min dag.. 

Av amanda - 5 september 2010 20:04

min syster kom precis med en jätte stor typ " piercing apparat " 

alicia; jag ska pierca öronen! 

amanda; vad är det ? 

alicia; en chip maskin ser du väl? 

amanda; men den kan man väl inte pierca sig med? 

alicia; nej, är du dum? 

amanda, nä vadådå? 

amanda och alicia; *gapskratt*


trots allt jag gjort idag är jag faktiskt sjuk.. :(

ett under att jag orkar, såhär ser " piercing apparaten " ut! 


  

Av amanda - 5 september 2010 19:58

hej, segt inlägg, 

sov hos mormor igår till idag, riktigt mysigt! 

farfar hämtade mig och alicia vid 10 tiden idag, tidigt? ;)

och så körde vi till ljungbyhed för att kolla på flygplan, fick riktigt fina bilder! 

dom gjorde typ loopingar och sånt? 

vi stod i en kö för att handla korv med bröd som var skit dyr i en timme?!?!

sen var korven äcklig och inlagd, smakade riktigt riktigt äckligt! 

och getingar kom det! 

massor! 

sen åkte vi till arild för att hämta mamma och pappa, och nu har jag bara slappat och lagt in en header på fridas blogg! 

KOLLA DEN!!!!

http://fridabengtsson.bloggplatsen.se/

den är ny, så inte så värst många inlägg, men det kommer !


jag är typ sjuk, så vi får se om det blir skola imorgon? 


amanda

Av amanda - 4 september 2010 10:22

hej, förlåt för dålig uppdatering,

igår kom jag till skolan, och hade så ont i halsen och huvudet så jag trodde det skulle sprängas :o

så gick jag till skolsyster och då hade jag lite feber, men stannade ändå i skolan, ( fråga mig inte varför? )

sen vid 11 träffade man resten av klassen som inte hade haft slöjd och fick sovmorgon till tjugo i elva!

sen träffade jag josefin, och efter det kajsa, sen slappade jag bara på kvällen, känner mig väll sådär nu, förkyld och halsont, men jag ska träffa josefin och baka , h3h3

och senare kanske det blir bio ;)


amanda

Av amanda - 2 september 2010 21:53

hej! 

förlåt för att det inte blev något inlägg igår

men idag träffade jag ju min älskade pernilla! 

riktigt roligt hade vi 

imorgon ska jag umgås med josefin :) 

vi hörs! 



amanda

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards