amandajosefina

Alla inlägg under september 2010

Av amanda - 22 september 2010 20:36

övat med issa massor idag, vi ska ju på audition imorgon..

avslöjar inget än.. :)

sen gick vi på stan och handlade hennes outfit till 80 tals festen hos clara och tova på lördag, men jag är ialllafall jätte nöjd med min som jag fick låna av annika.. TACK!


nu ska jag kolla på idol


amanda

Av amanda - 21 september 2010 21:46

sprang jordbodals rundan på gympan idag, efter det åkte jag och simmade med mamma och alicia, känner att jag har fått en bra motions dag HAHA :D

michaela och jay är fortfarande kvar i idol YEEEAH!


har även skapat en gästbok där man kan skriva lite vad man tycker om min blogg och så, den finns i spalten till höger längst ner.

men snälla, har du inget bra att komma med och bara vill trycka ner mig, så strunta i att skriva, så slipper jag det :)

 

amanda

Av amanda - 20 september 2010 21:16

ullared är mitt favorit program HAHA! 

nej, men det är roligt, jag menar, man gifter sig inne på gekås bland grillkålen? ;d


aja, vinst till hif idag, grattis! 


amanda

Av amanda - 19 september 2010 21:03

hej, idag har jag varit med min älskade frida!

festen igår var jätte kul! 

träffade även frida delander några timmar på kvällen, 

idag kollade vi bara på film, linas kvällsbok och fired up, bra båda två ;)

nu mår jag väll sådär, och ska sova, otroliiiigt trött.. 

sen imorgon är det skola igen och då har vi en helt ny vecka framför oss, wihoo.. -.-

aja, vi får hoppas att min nya mobil kommer denna veckan.. 


amanda

Av amanda - 18 september 2010 12:03

jaha, nu ska jag dra ut med nathalie till olympia, för det är typ stattena dagen ;)

ikväll ska jag på 30 års fest till min faster jesscia, 


amanda

Av amanda - 17 september 2010 22:29

    

kvällens outfit

svart tröja h&m

mörkblå midjekjol med blommor MQ

svarta tights h&m


amanda

Av amanda - 17 september 2010 22:25

Jag gick där, mitt i skolan, kände allas blickar på mig

När jag kom in i klassrummet hörde jag allas små viskningar, såg allas blickar och kände allas hat

Det var jag mot världen, så var det sagt

Sen kom orden,

Ful, äcklig, dampbarn, cp, störd, psykiskt sjuk


- där är hon, dampbarnet hörde man när man gick förbi


sen kom jag in där, den dagen, och fick höra, pmsbarn, dampbarn, cp, hora, bara för att jag sa till dom, att sluta?


Dagarna gick, bättre blev det inte, sen fick jag veta allt skit snack som gick runt. Om mig

Alla ryckten

Att jag ens tog den skiten?

Att jag lyssnade, tog åt mig,

Men det är slut på det nu.

Jag tänker inte gå runt och höra dom orden, känna slagen , rakt i hjärtat

Det är över nu.

Jag står på mig själv. För den jag är, och den jag alltid kommer att vara

Visst tyck vad ni vill om mig, men påpeka inte det, för jag kommer inte lyssna, inte ta åt mig, inte länge.. 

det gick för långt, och det gick för mycket tid av mitt liv och min energi.

Av amanda - 17 september 2010 19:56

jag gjorde en liten sminkning innan för jag hade tråkigt, här kommer bilder, steg för steg, temat var, rooosa (a)


först la jag en ljus rosa rouge på kindbenen

    

sen la jag en väldigt ljus rosa ögonskugga över halva ögonlocket

  

sedan la jag en lite mörkare rosa skugga över lite mer än halva ögonlocket

  

efter det la jag en ljusrosa skugga precis under ögonbrynet

  

därefter la jag kayal längs framslinjen på ögonlocket

  

därefter böjde jag ögonfransarna med en ögonfransböjare, för att jag skippade marcaran :)

  

färdigt! 

  

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards