amandajosefina

Alla inlägg under september 2010

Av amanda - 26 september 2010 12:52

tack alla för en helt underbart rolig kväll igår, men mycket skratt ( men inte från mig? *host* )

och jag vann priset för bästa outfiten! YEEAH!

tack, jag älskar er!


nu ska jag på bio och se i rymden finns inga känslor med syster,


amanda

Av amanda - 25 september 2010 13:10

dagens outfit

 

tröja gina tricot 

jeans gina tricot


amanda

Av amanda - 25 september 2010 10:17

Sitter i bilen på väg till bårslöv för loppis..Senare ikväll ska jag ju på 80tals fest, riktigt riktigt kul ska det bli faktiskt, och mycket bilder ska jag ta!Hade tänkt lägga in min dagens outfit bild nu, eftersom jag bloggar från mobilen och har bilden här men det funkar inte..Och tack för alla fina komentarer, frågor och allt i gästboken. Amanda

Av amanda - 24 september 2010 22:15

JAAAAAAAA!michaela är också vidareNu ska jag nog sova, godnatt

Av amanda - 24 september 2010 20:29

JAAAAAAAAAAA! 

jay är vidare, nu är det bara michaela kvar..

Av amanda - 24 september 2010 18:07

VI KOM MED!

jo, jag har ju hållt det hemligt, men det är så att jag och isabel ska vara med i en grupp som ska uppträda för sveriges och danmarks kungafamiljer, vi kommer få vara innanför avspärningar och sånt! :D

tid och sånt kommer senare..


jo, andledningen till varför kungligheter kommer till helsingborg är för att det är något som kallas " bernadotte dagen "

det var för 200 år sedan den första kungen med efternamnet bernadotte gick i land i helsingborg!

  

har även shoppat idag ;

      


svart och röd rutig skjorta, ginatricot 199 :-

blåa jeans, gina tricot 199 :-

rosa tröja, gina tricot 199 :-


lämnade även tillbaka mina jeans som gått isönder och fick 500 kronor för dom.

sen köpte vi ju presenter till clara och tova som vi ska på 80tals fest imorgon :)


amanda

Av amanda - 23 september 2010 17:09

ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN HAR JAG EN NY MOBIL! 

det blev ingen htc wildfire, för jag har redan väntat på den i två månader, och den kommer inte för om en månad, så det blev en sony ericsson x10 mini pro :D


nu bär det snart av till bjuv för audition, 



amanda

Av amanda - 22 september 2010 21:35

michaela och jay fortfarande kvar i idol, JAAAAA!


nu behöver jag min skönhets sömn, godnatt.. zzz...*

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards