amandajosefina

Inlägg publicerade under kategorin Min Vardag ♥

Av amanda - 3 februari 2011 21:07

         

några bilder från när jag var liten.

almänt vanlig dag idag, inte så intressant mer än att jag vann 30 kronor på 2 trisslotter ;)

  

Av amanda - 2 februari 2011 21:57

   

tänk vad längesen detta var.

idag blev jag tretton år.

den andra i andra, min födelsedag!

i morse fick jag ännu mer pengar till min nya gitarr av familjen, så bestämde vi att vi skulle köpa den imorgon.

efter skolan fikade jag på ebbas fik med frida och sofia, riktigt mysigt!

fick en super fin tröja från frida också!

sen bowlade jag med familjen, och när vi kommer hem, så har pappa varit och köpt gitarren redan idag, och jag lovar, jag har världens finaste gitarr, underbar!

nu har vi ätit gott och myst!

tack för världens bästa födelsedag!

 

GRATTIS ÄVEN TILL SHAKIRA, CAROLINA KLÜFT, JOEL KARLSSON, LAURA OCH ALLA ANDRA SOM OCKSÅ FYLLER ÅR IDAG ♥

Av amanda - 1 februari 2011 18:56

    

imorgon fyller jag år, tretton år. 

sjukt, att tiden har gått så fort sen man var liten. 

men härligt ska det bli! 

ännu en mysig dag med tova idag, och idag var elin med också! 

Av amanda - 31 januari 2011 20:05

   

nu är det bara en dag kvar! 

pluggade med tova innan idag, riktigt mysigt hade vi! 

snackade om framtiden och lyssnade på lars winnerbäck! 


Av amanda - 30 januari 2011 20:51

                                                            

 

   

     

 

   

 

   

 

      

några av bilderna som jag och tova fotade idag! 

väldigt fina blev många, men detta är bara några stycken, 

släktkalas idag också, jag fick 2000 kronor, en ocean pack, reklexskärm, fjärrutlösare och presentkort på väla, riktigt nöjd med allt. 

tack! 

Av amanda - 30 januari 2011 11:59

    nu går jag och tova ut i det fina vädret och knäpper några bilder. 

Av amanda - 29 januari 2011 23:20

              super mysigt med sofia, elin och tova igår, mycket fina bilder på mig och tova, hehe 

nu ska jag och tova kolla film, antar jag :)

släktkalas imorgon, hoppas jag får något fint! 

3 dagar kvar! 

Av amanda - 27 januari 2011 17:27

   

bild från spanien i somras.

träffade julia idag, riktigt mysigt!

nu, back to work.

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards