amandajosefina

Inlägg publicerade under kategorin Min Vardag ♥

Av amanda - 26 mars 2011 09:33

bion var riktigt bra faktiskt, overkliga filmer brukar jag inte gilla, men denna var super!

och huvudrollen är riktigt snygg också, haha ;)

nu ska jag fixa mig sen åker jag på audition till skolans musikal, önska mig lycka till..

Av amanda - 24 mars 2011 21:45

hemma efter en tur på simmhallen, gud vad skönt, jag har inte simmat på tre veckor, men nu kör vi hårt i tre veckor till!

snackat med sofia i 40 minuter i telefon, nu ska jag skriva klart mitt och luddes ekologiarbete.. 

Av amanda - 18 mars 2011 21:37

  

jag älskar dig bästis, tack för att du finns ♥

konserten gick hyfsat, fast att dansen var riktigt speciell.. 

nu är fridis här och hon sover också här, vi hörs imorgon! 

Av amanda - 17 mars 2011 10:15

   

godmorgon!

vaknade vid åtta av att min syster öppnade min dörr eftersom hon skulle gå till skolan, och tv;n är på högsta volym och disney channel. gick inte upp förens halv nio, vilket var en timme för tidigt.

vid elva åker jag ner till jutan för att repa, sen vid två måste vid till skolan och repa inför konserten imorgon, är hemma vid åtta ikväll..

har ni sett det underbara vår vädret?

nu bör jag göra vid mig, om ni är " intresserade " av att se wieselgrens musikklassen på konserthuset imorgon kväll, så finns det biljetter kvar!

gå inte på: http://helsingborgskonserthus.ebiljett.nu/Home/tickets/81/False

Av amanda - 14 mars 2011 15:58

  

detta skulle inte sitta fel alls nu!

nu åker jag och mamma till coop efter en intensiv skoldag.

RED

Av amanda - 12 mars 2011 10:44

  

kör på röda läppar idag, vårens mode!

nu drar jag mig mot frida, ikväll blir det rydebäck, ha en mysig lördag!

Av amanda - 10 mars 2011 13:57

  

inga inlägg på två dagar för jag har haft fullt upp!

i tisdags var jag på jutan på inspirationeskonsert efter en runda på stan med sofia!

och igår mådde jag riktigt dåligt. 

tandläkaren i morse, det gick sådär.. 

nu är jag hemma eftersom jag inte mår bra, förkyld, hosta, nackspärr och halsont.. 

imorgon är det rep, så jag får se till att vara frisk till dess! 

Av amanda - 7 mars 2011 19:00

 hemma efter att ha varit på en härlig promenad med mamma och hunden och massa fina bilder! 

nu sak jag skriva min engelskauppsats, om jag inte hamnar på facebook istället.. 

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards