amandajosefina

Inlägg publicerade under kategorin Min Vardag ♥

Av amanda - 26 december 2010 17:28

imorgon ska jag åka till malmö för att träffa en kompis jag inte har träffat på flera år, guuuuud vad roligt det ska bli! 

och vi ska shoppa, om vi ska! 

så jag är i full gång med att packa.. 

Av amanda - 26 december 2010 15:53

hemma efter någon timmes shopping, hihi 

det blev en väska och ett par jeans till mig själv, två presenter och ett par tights till Alicia. 

stackare, både hon och mamma är fortfarande sjuka och jag blir inte av med mitt " virus " *suck*

nu fotar jag självporträtt, laddar upp bilder senare, såklart! 


Av amanda - 26 december 2010 11:16

mellandagsrean, here i come, hehe 

jag och issa drar oss ner mot stan nu! 

Av amanda - 25 december 2010 22:51

vi köpte pizza och kollade på bröderna karlsson. 

jag och familjen. 

riktigt mysigt var det faktiskt! 

bröderna karlsson är en av dom bästa men samtidigt den mest dramatiska och jobbigaste jag har sett. 

det är drama precis hela tiden, 

det lönar sig att rensa garderoben. 

för imorgon ska jag handla på mellandagsrean, yeeeeeeeeeah. 

    

två bilder från julafton! 


Av amanda - 25 december 2010 14:10

om jag hade varit typ fem år nu, hade jag kunnat leka med alla leksaker man fick i julklapp, för då fick man nästan bara leksaker? 

och familjen vill inte heller hitta på något eftersom både mamma och Alicia är sjuka. 

så jag kommer att ruttna bort, hehe 

nej, nu ska jag fixa mig, sen går jag minsann ut och tar lite bilder. 

  

my love. 

Av amanda - 25 december 2010 13:23

minns ni denna? 

  

jag har inte laddat upp den än. eller skrivit dagarna, och nu är jag på dag sex. 

så nu ska jag skriva alla dessa dagar ;) 

i ett nytt inlägg, hehe 

  

Av amanda - 25 december 2010 12:12

tack för en underbar julafton igår! 

riktigt nöjd! 

idag har jag inte en aning om vad jag ska göra, riktigt uttråkad är jag iallafall.. 

ikväll skulle mina kusiner komma hit, men alicia är sjuk och mamma halv sjuk. 

jag är otroligt förkyld jag också, men det är bättre att det kommer nu än om en vecka!

nu är det bara en vecka tills jag åker till thailand. 

pappa tar med sin dator, så jag kanske kommer att blogga! 

och om ni vill nå mig, så lägg till mig på skype , MaaandiiZ 

nu ska jag våga mitt hår med min nya vågtång hehe 

   mongo pic. 

Av amanda - 24 december 2010 22:57

1. böcker, elsas mode, idolen och noll koll - full kontrol 

2. bild, det står att jag får ett cyklop på planet till thailand + en annan överraskning 

3. 1000 :-

4. tomte ;) 

5. klädhängare

6. kort + kuvert till pengarna, hehe

7. biobiljett

8. väska

9. vågtång, loooove

10. 4 stycken olika ansiktsmasker

11. 3000 baht som motsvarar 750 svenska

12. tre par trosor, hehe 

13. smyckeshållare 

14. strumpor 3 pack + fyra par strumpor till. 

15. påslakan och örngott 

16. skullcandy hörlurar, loooove 


jag är jätte nöjd med allting, tack alla! 

sen köpte jag en liten julklapp till mig själv innan. 

   från vänster

läppglans, ansiktskräm, sminkborttagningsmedel och duschkräm. 


Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards