amandajosefina

Inlägg publicerade under kategorin Min Vardag ♥

Av amanda - 2 januari 2011 10:23

detta blir det sista inlägget innnan jag åker..

nu är jag faktiskt nervös fast att jag inte förstår att jag ska till thailand, fortfarande..

ha det ännu en gång, super bäst här hemma

ta hand om allt och sakna inte mig för mycket, så som jag kommer att sakna er!

fortsätt att läsa bloggen, för jag lovar att det kommer ett inlägg när ni minst anar det!

 

puss

Av amanda - 1 januari 2011 21:01

nu är nästan allt packat och klart! 

tänk att jag faktiskt åker till thailand imorgon, jag har faktiskt inte fattat det själv än! 

för er som vill kunna nå mig där nere kommer det enda sättet vara genom skype, för det är sjukt dyrt med mobil, jag tar med mobilen, men kommer varken svara på sms eller samtal. 

så för er som inte har mig på skype, lägg till MaaandiiZ


pappa har med sin dator, så jag ska försöka uppdatera något! 

ha det superbäst här hemma i kylan, för det ska jag ha i värmen! 

ta hand om sverige åt mig, 

hoppas ni klarar er utan mig

puss

Av amanda - 31 december 2010 15:01

varit och lämnat av hunden hos mormor nu, usch, känns redan tomt! 


jag väntar på sofia som snart kommer hit. 

ikväll ska vi till mamma och pappas kompisar, minns ni dopet jag sjöng och spelade gitarr på? det är dom vi ska till i alla fall. 

och sofia ska med! 

riktigt mysigt ska det faktiskt bli!

hur ska ni fira er nyår? 

Av amanda - 30 december 2010 18:16

satt och läste gamla kommentarer, alltid kul! 

och då såg jag också vem som har skrivit dom två frågorna, riktigt förvånad blev jag faktiskt.. 

imorgon är sista dagen av 2010, så om jag orkar senare ska jag sammanfatta mitt år! 

nu ska jag knäppa några bilder och sen fortsätta med min packning. 


Av amanda - 30 december 2010 12:15

mår lite bättre idag, men jag är fortfarande inte frisk!

jag har mega lust att gå ut och fota lite, men jag orkar nog inte :(

har massa annat som är viktigare att göra, tyvärr..

   

vilka sommar minnen man har.. (L)


Av amanda - 29 december 2010 21:12

uttråkad..

jag borde..

räkna matte..

packa..

ordna saker till thailand..

bli frisk..

packa upp från malmö..

lägga in mina kläder..


jag vill..

bli frisk..

gå ut och fota..

ha ett nytt objektiv..

hitta min kamera manual..

shoppa..

och massa annat..



Av amanda - 29 december 2010 11:17

tack för två underbara dagar i malmö!

tro det eller ej, men jag har bara handlat en tröja, handlade minst av oss tre, jag som ville shoppa mer!

det var iallafall super mysigt!


jag uppdaterade inte igår när jag kom hem eftersom jag är sjuk.

kom hem vid fem, sen sov jag en timme, sen gick jag och la mig vid sju, helt sjukt!

vaknade vid nio igen och hade säkert 40 graders feber.

sovit riktigt dåligt inatt också..

och jag är fortfarande sjuk.

på fredag är det nyårsafton och på söndag åker jag till thailand, jag ska blir frisk!

Av amanda - 27 december 2010 10:00

precis kommit hem från doktorn..

jag har sovit sex timmar inatt med feber, inte kul!

så ja, jag har bihålsinflammation.

och trots vädret och att jag mår som jag mår så ska jag till malmö!

jag får äta panodil och dricka host medicin..


vi hörs imorgon, tror jag.. ;)


Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards