amandajosefina

Inlägg publicerade under kategorin Min Vardag ♥

Av amanda - 24 december 2010 10:03

GOD JUL!

ja, idag är det julafton fast att jag inte tycker att det känns så.

fått några julklappar av mamma och pappa, strumpor, klädhängare ( som man hänger på dörren ) och mina ääääälskade skullcandy hörlurar. tack!

vid tre kommer släkten så vi kan se på kalle anka, hehe

men om en timme går jag och pappa ner i stan och fixar det sista!

skriver senare, ha en god jul så länge!

Av amanda - 23 december 2010 16:38

vaknade upp hos sofia redan vid nio i morse..

jag har fixat lite saker med mormor idag och nu ska jag kanske till farfar och " fira jul " eftersom han inte firar med oss imorgon

Av amanda - 22 december 2010 20:07

äntligen jullov, men jag har typinte " fattat " det än..

och det är julafton om 2 dagar? :o.9

efter det hitta vi på massa i stan med några från klassen :)

inatt sover jag och tova hos sofia.


Av amanda - 21 december 2010 22:02

nu ska jag sova efter en riktigt tuff dag i skolan, inte den bästa.

usch vad dålig stämning det är där nu innan lovet.

men dom får skylla sig själva.

känner mig fräsch iallafall efter ett bad med ansiktsmask.


imorgon slutar skolan, sen har jag låååångt lov.

godnatt!

Av amanda - 20 december 2010 21:36

min röst höll iallafall, och det gick bra!

*tack*

jag är på dåligt humör nu, vet inte varför. 

uppdaterar imorgon.. 

Av amanda - 20 december 2010 12:34

ja, det blev inget inlägg igår, för halv tio var jag på konserthuset för att öva till julkonserten, klockan fyra började konserten, efter det åt vi på haket, issa sov här i lördags, vi såg i love you philip morris, ja, den var lite speciell ;) 

tyvärr har jag nog gått och blivit sjuk. 

jag har sjukt ont i halsen, hostar någon enormt, förkyld, huvudvärk osv. 

det passar ju bra när jag ska ha konsert ikväll och sjunga massa solon när jag inte har någon röst..

Av amanda - 18 december 2010 12:33

nu går jag och möter Josefin, ikväll sover Issa här. 

Av amanda - 18 december 2010 12:15

vad stressad jag känner mig! 

jag har mycket kvar att göra och det är bara sex dagar till julafton, och två veckor till jag åker till thailand! 

jag behöver handla dom sista julklapparna, spara pengar hehe, slå in julklappar, skriva julkort till paketen, skriva packlista till thailand, handla nödvänliga saker till thailan och massa mer. 

gaaaaah! 

min tid räcker verkligen inte till, 

fick min adventspresent av mamma och pappa idag istället, eftersom jag inte är hemma imorgon. 

en concealer, ansiktsvatten och sminkservetter till thailand!   

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards