amandajosefina

Inlägg publicerade under kategorin Svar På Tal ♥

Av amanda - 19 januari 2011 06:41

 från molly

hejsan amanda :D
såg att du också ska vara med i musik direkt!
det är kanske fel på min dator eller nåt men det står inget om att man inte måste ha egna låtar va?
man får väl göra covers? <3

svar: jag har knappt fått någon info om det, jag fick svaret när jag var i thailand, vet inte när det är ingenting, men jag tror absolut att man får göra covers, det hoppas jag!

vem ska du vara med ? :)

Av amanda - 9 januari 2011 13:30

haft en härlig dag på stranden idag!

brun som en pepparkaka är jag, hehe

jag fick en fråga innan om vad som har hänt med mitt ben

jo, i tog en " tuktuk " till kata centrum för någon dag sedan, och när vi gick ut ur taxin och skulle gå över vägen som är super traffikerad så man måste skynda sig, så trillar jag ner i ett hål i marken, precis vid gatan, mellan två betongplattor, och fastnar jag fick dra upp benet och det blödde mycket, nu är det sådär, eftersom jag badar hela tiden, och ont gör det, i hela knäet och på såren, vi har köpt kräm, och hoppas att det läker snart, såret sitter på både insidan och utsidan av benet.

nu ska vi till karon centrum och shoppa efter vi har ätit något gott!

Av amanda - 1 januari 2011 13:37

från: julia om: nyårsafton

finns det något videoklipp från det dopet ? :D


svar: ja, det finns det! jag har funderat på om jag ska lägga upp det, men vi får se!


från: kimberly

när ska du byta header? :)


svar: jag ska fixa en idag som jag har medans jag är i thailand, men sen fixar jag en bättre när jag kommer hem :)

Av amanda - 30 december 2010 19:12

Från: Hedda

Torsdag 30 dec 18:26

vadå frågor o0? jag fattar inte ._.

Svar: jag tog bort inlägget igen.. ;)


Från: Julia

hej Amanda , den mössan du har på dig på din header, var har di köpt den ? 
jag tycker den är riktigt fräck , 
ha de bra !

hej Amanda , den mössan du har på dig på din header, var har di köpt den ? jag tycker den är riktigt fräck , ha de bra !


Svar: Hej! Den har jag köpt på h&m, den är riktigt mysig att ha en kall vinterdag, hehe! Tyvärr är den helt slutsåld eftersom den bara kostade 99 :- på nästan alla andra ställen kostar den minst 200 :-

ha det bra du också! 


Av amanda - 26 december 2010 21:48

fick precis då jätte fina kommentarer ! 


Julia ;)

Söndag 26 dec 21:28

du sa att du fått massa tråkiga kommentarer, vill bara säga att jag tycker din blogg är jättebra!
hoppas du tar det är possitivt ;)

svar: tack så mycket, tittat lite på din också faktiskt, jätte fin! 



OTHILIAAA !
Söndag 26 dec 21:33
hejj , asså jag tycker också att det va jävligt omoget ?
för liksom om hon tycker det så titta inte då ?
han/hon behöver inte säga massa skit .
jag tycker att det va bra att du la ut en sån video för den männsikan borde känna sig nere för det .
& om du inte vet vem jag är så är jag othilia & jag känner sofia & jag har tittat på din blogg ett tag nu :D
hejdå !

OTHILIAAA ! ( om inlägget: åh, vad irriterad jag blir ) 

Söndag 26 dec 21:33

hejj , asså jag tycker också att det va jävligt omoget ?för liksom om hon tycker det så titta inte då ?han/hon behöver inte säga massa skit .jag tycker att det va bra att du la ut en sån video för den männsikan borde känna sig nere för det .& om du inte vet vem jag är så är jag othilia & jag känner sofia & jag har tittat på din blogg ett tag nu :Dhejdå !


svar: tack så mycket! fortsätt kolla bloggen och kommentera! :D


Av amanda - 24 december 2010 09:55

svar på tal

1.

från: madelene

komentar: 

OMG lilla gumman så falsk du e !!


så omogen liten skit går runt och snackar skit om en sichen falsk liten bitch

svar: ehm, jag bara skrattar rent ut sagt, jag snackar inte skit längre. för att jag tycker att det är patetiskt.

och om jag inte ens vet vem du är " madelene " jag känner ingen madelene. så har jag definitivt inte snackat skit om dig.

 

2.

från: anonym

komentar: hur gör du dina 2 i 1 bilder?
vilket program?
tacksam för svar!!
svar: jag gör dom i photoshop, går även att göra det i picasa som är ett gratisprogram, men det blir inte lika bra resultat med picasa. :)


Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards