amandajosefina

Inlägg publicerade under kategorin Övrigt ♥

Av amanda - 11 januari 2011 13:26

ny duschad efter en heldag på stranden, mysigt!

nu ska vi äta på en italienskresturang, och shoppa!


Av amanda - 15 december 2010 19:22

jag fick ett vg på mitt no prov, så jag är hyffsat nöjd :) 

jag håller på med en ny header ( inte för att jag har fått massa dåliga kommentarer om den jag har nu ) utan för att det behövs lite julstämning, haha


Av amanda - 9 december 2010 20:16

jag är så trött på folk som komenterar för att trycka ner mig. 

allt från att jag ska noppa mina ögonbryn till att jag skriver fel saker i min blogg och att jag inte är som andra vill att jag ska vara

om ni nu vill att jag ska noppa mina ögonbryn så mycket, okej, fine. kom till mig när jag sover och noppa dom på mig, för jag kommer inte göra det så länge jag inte tycker det behövs själv, är en bild tagen på nära håll, okej, då syns porer, ögonbrynen allt, mycket mer. 

och om ni stör er på vad jag skriver i min blogg och tycker att jag skriver om fel saker, släng in en komentar om vad ni tycker att jag ska skriva om istället? gillar ni sen inte vad jag skriver, okej, men jag förstår inte varför ni läser min blogg då? 

och jag är som jag är och kommer inte ändra mig för någon annans skull, jag är kanske lite " random " men jag trivs med det, och det är så jag är, well, om du inte gillar det, varsågod, men jag kommer inte ändra på mig 

jag ville skriva av mig, jag ska absolut inte tjata om detta, men då får ni också sluta tjata på hur jag är och vad jag är. 

jag älskar alla fina komentarer, och dom visar jag gärna på bloggen, men dom komentarerna som bara vill trycka ner mig, dom tar jag bort, för det är ingen mening med att dom ska visas

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards