amandajosefina

Inlägg publicerade under kategorin Musik ♥

Av amanda - 24 februari 2011 11:12

  

som ni vet älskar jag musiken och jag lever för det! 

trampolin 2.0 är ett projekt i helsingborg för att få ungdomar, främst tjejer att börja spela i band, det är Linnéa Renholm Persson som håller i detta, och hon är super duktig! jag hade ett band i somras, vi spelade på helsingborgsfestivalen och lite så, men vi la ner det :) 

men nu är jag igång igen, i trampolin projektet, jag och fyra stycken till från min klass, vi börjar repa imorgon faktiskt! 

så ni får hålla utkik efter när vi börjar spela sen, kanske the tivioli och så :)

Av amanda - 24 februari 2011 09:24

har ni hört den nya lady gaga låten? 

born this way. 

dessa två covers av den är mycket bättre tycker jag!


Av amanda - 9 februari 2011 21:26

   

musikdirekt var sjukt roligt!

jag gick inte vidare, som jag inte heller hoppades på!

just ahed och NiLLS gick vidare, grattis!

men det var riktigt kul och det var ju en ny erfarenhet.

tack till alla som kom och tittade!

Av amanda - 8 februari 2011 20:33

MUSIK DIREKT IMORGON

musik direkt är en av sveriges största musiktävlingar.

som hålls i hela sverige, imorgon är det i helsingborg och jag deltar. 

jag är med i två " akter " både med en av mina bästa vänner, isabel och själv. 

detta är klockan 18.00 i RumEtt på dunkers kulturhus! 

kom och titta eller önska mig lycka till! 

Av amanda - 4 december 2010 22:35

  

jag lever för musiken. 

Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards