amandajosefina

Inlägg publicerade under kategorin Foto & Fototips ♥

Av amanda - 19 januari 2011 06:58

   

jag älskar dig världens bästa mamma.

tack för att du finns där för mig och alltid ställer upp vad det än gäller.

jag skulle inte klara mig utan dig.

Av amanda - 18 januari 2011 20:42

  

jag glömde skriva innan att jag köpte två par flipflop och ett par converse i thailand också, bilder på det får ni se senare 

nytt besökar rekord, härlig! 

Av amanda - 18 januari 2011 20:22

                    

är man random så är man 

jag älskar dig bästavän 


nu fortsätter mitt pluggande, imorgon börjar jag skolan igen och att min syster fyller 10 år! 

Av amanda - 18 januari 2011 14:51

   

nu ska jag möta upp frida, gud vad jag saknar henne, ska bli riktigt mysigt att träffa henne nu 

ny header, jag är faktiskt nöjd 

vad tycker ni?

Av amanda - 18 januari 2011 13:16

   dom flesta av sakerna jag har köpt, klicka på bilden för att se den större. 

Av amanda - 11 januari 2011 13:36

 

skulle ladda upp mer bilder, men alicia ska ha datorn, här är två i alla fall.   

Av amanda - 1 januari 2011 20:44

 

 

                                              

lite bilder, jag tog massa fler, men jag orkar inte ladda upp fler. 

Av amanda - 30 december 2010 22:39

1.   

3  

4  

  5. 


fotade vattenbilder. 

dom är inte tillåtna att kopiera


copyright by amandajosefina


vilken tyckte ni blev bäst? 

jag tyckte nog femman, inte riktigt nöjd med någon av dom.. 

jag använde mig av kamera stativ, skål, vatten, bakgrund och egen gjord reflexskärm ( som jag ska visa imorgon ) 



Presentation


amandajosefina
är en blogg om det du vill läsa
jag skriver om lite allt möjligt sedan ett år tillbaka
foto, musik, vardag m.m.
jag är en tjej på 13 år. jag lever för musiken och fotografi
gitarr, piano, sång, sony A230
din klickning betyder(L)

  

till dig, kära läsare

Kategorier

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

vad behöver jag på min blogg för att göra den roligare att läsa?
 hiss/diss?
 frågestund oftare?
 ny design?
 videoinlägg?
 skvaller?
 mode?
 oftare uppdatering?
 mer bilder?
 mer musik?
 annat? skriv isåfall i komentar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards